از Dr Dre و ۵۰Cent شکایت شد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – براندون پروت گفت که آهنگش بدون این که او اطلاع داشته باشد مورد بهره برداری قرار گرفته و این کار خلاف قانون است.

براندون پروت ادعا می کند که قسمتی از آهنگ وی توسط ۵۰Cent در آلبوم سال ۲۰۰۳ “Get Rich Or Die Tryin” مورد استفاده قرار گرفته است. او گفت که تاکنون در این مورد بی تفاوت بوده ولی حالا می خواهد اقدامات جدید به عمل آورد.

به گزارش نوا به نقل از Pitchfork، پروت می گوید از سال ۲۰۰۱ آهنگ‌های خوبی تولید کرده است، که یکی از آن ها “BAMBA” نام دارد. با توجه به گفته‌های سازنده، Beat این آهنگ ۳ سال بعد در آهنگ “P.I.M.P” مورد استفاده قرار گرفت.

پروت همچنین می گوید که در سال ۲۰۰۳ به او گفته شد که استفاده از این آهنگ یک اشتباه بوده است. اونیز برای حل و فصل ماجرا توافق نامه ای را امضاء کرد، ولی حلا معتقد است که فریب خورده و مورد سوء استفاده قرار گفته است.

او در حال حاضر به دنبال جبران خسارت به وسیله شکایت است. بر روی وب سایت Discogs، از دنیون پورتر تنها به عنوان تهیه کننده برای آهنگ “P.I.M.P” نام برده شده است.

اندرسون پد در رادیو بی بی سی گفت که موسیقی هنوز هم برای Dre مهم است و او به موسیقی اهمیت فراوانی می دهد، آن هم با وجود انتشار تنها ۱ آلبوم در ۱۶ سال گذشته. پک همچنین ادعا کرده است که یکی از افراد دخیل در تولید آهنگ “P.I.M.P” بوده است و در پرونده پروت حضور دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی