درک با دریافت ۱۳ جایزه موفق‌ترین هنرمند سال نام گرفت

انيسا رئوفي

رسانه نوا – مراسم اهدای جوایز بیلبورد سال ۲۰۱۷ میلادی دیروز در سالن تی-موبایل لاس وگاس برگزار شد و دریک، بازیگر و رپر کانادایی در آن بیشترین جوایز را دریافت کرد. سال گذشته ادل خواننده‌ی انگلیسی با قطعه‌ی Hello و آلبوم ۲۵ برترین هنرمند بیلبورد شده بود.در مراسم امسال بیش از بیست قطعه توسط هنرمندان و گروه‌های مختلفی از جمله دریک، لرد، مایلی سایرس، اد شیران، سلن دیون، برونو مارس، چین‌اسموکرز و نیکی میناج اجرا شد و دن رینولدز خواننده‌ی ۲۹ ساله‌ی امریکایی به کریس کرنل که چند روز پیش درگذشت ادای احترام کرد. میزبانان این برنامه لوداکریس و ونسا هاجنز بودند.
جوایز بیلبورد همانند دیگر جوایز سالانه از جمله گرمی، در شاخه‌های متعددی (۵۳ رشته) اهدا می‌شود که از جمله مهمترین آن‌ها می توان به جایزه برترین هنرمند، برترین هنرمند تازه‌کار، برترین هنرمند زن، برترین هنرمند مرد، برترین گروه دونفره، برترین قطعه‌ی هات ۱۰۰ و برترین هنرمند هات ۱۰۰ اشاره کرد.
دریک با ۱۳ جایزه و بیانسه با ۵ جایزه به ترتیب برترین هنرمند مرد و زن بیلبورد شناخته شدند. دریک همچنین با آلبوم views برنده‌ی برترین آلبوم بیلبورد (Top Billboard 200 Album) و برترین آلبوم رپ شد.
جایزه‌ها‌ی «برترین گروه دو نفره» و «برترین دست‌آورد جداول بیلبورد»، «برترین قطعه‌ی راک» و «برترین هنرمند راک» به گروه Twenty One Pilots رسید و گروه چاین‌اسموکرز The Chainsmokers نیز با کسب جوایزی در رشته‌های «برترین قطعه‌ی الکترونیک دَنس»، «برترین هنرمند الکترونیک دَنس»، «برترین همکاری» و «برترین قطعه‌ی هات ۱۰۰» از جمله گروه‌های موفق مراسم امسال بود.
جایزه‌ی بهترین تور راک به گروه کلدپلی و بهترین آلبوم راک به گروه متالیکا رسید. جایزه‌ی ایکون Icon Award که سال گذشته به سلین دیون اهدا شده بود امسال به شر خواننده و بازیگر پر کار و قدیمی امریکایی اهدا شد.
مراسم اهدای جوایز موسیقی بیلبورد Billboard Music Award مراسمی است که هر ساله در امریکا و توسط مجله‌ی معتبر بیلبورد برگزار می شود و به برترین هنرمندان جداول موسیقی بیلبورد که طی سال به صورت هفتگی آپدیت می‌شوند جوایزی اهدا می‌کند. این مراسم از سال ۱۹۹۰ تا کنون (به جز چندسالی از ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱) برگزار شده و رکورددار آن مایکل جکسون با دریافت ۴۰ جایزه است. پوشش خبری و پخش مستقیم مراسم بیلبورد به عهده‌ی شبکه ABC است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی