دریم تیَتِر در تدارک چهاردهمین آلبوم

انيسا رئوفي

رسانه نوا – جیمز لابری خواننده‌ی گروه دریم تیَتِر اعلام کرد که گروه در مراحل اولیه نوشتن قطعاتی جدید برای چهاردهمین آلبوم‌ش است.اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه The Astonishing، سیزدهمین آلبوم استودیویی گروه در ژانویه ۲۰۱۶ منتشر شد، آلبوم جدید به این زودی‌ها روانه بازار نشود.
او گفت: «برای ما خیلی مهم است آلبوم جدید بهترین چیزی باشد که می‌توانیم بسازیم. این آلبوم باید بیان‌کننده‌ی حقیقت ما در این زمانه‌ی مشخص باشد. ما می‌خواهیم چیزی خلق کنیم که از تمام کارهایی که قبلا انجام داده‌ایم بهتر باشد. فعلا فقط داریم بذرهای این محصول را می‌کاریم. چیزهایی را کنار هم می‌گذاریم. خیلی لذت‌بخش است اما کار اصلی زمانی آغاز می‌شود که تورمان تمام شود. آن‌وقت به استودیو می‌رویم و هر روز در کنار هم کار می‌کنیم تا قطعات نوشته وکامل شوند»
او در پاسخ به این سوال که آیا گروه در فکر انتشار کانسپت آلبوم دیگری هست یا خیر گفت: «اگر چنین چیزی باشد به این زودی‌ها آماده نمی‌شود. بعد از آلبوم Scenes From A Memory هفده سال زمان برد تا آلبوم Astonishing ساخته شود. فکر می‌کنم بهترین کار این است که هر بار روی یک آلبوم تمرکز داشته باشیم و به کانسپت آلبوم فکر نکنیم مگر اینکه بخواهیم قطعه‌ی اِپیکی بسیازیم که بخش‌های مختلفی داشته باشد مثل Change Of Seasons اما اینکه بخواهیم به یک آلبوم کامل دیگر فکر کنیم خیر.»
گروه دریم تیَتِر به زودی توری را که به مناسبت بیست و پنج سالگی آلبوم دوم‌شان برگزار کرده‌اند به پایان می‌برند. لابری درباره‌ی این اجراها گفت: «این تور به ما امکان داد آنچه را می‌خواستیم خلق کنیم و این فوق‌العاده است چون ما فقط کاری که دلمان می‌خواست را می‌کردیم و خوشبختانه دنبال کردن همین مسیر موفقیت هم برای ما به همراه داشت.»
منبع: متال‌همر

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی