بروس دیکنسون؛ از خوانندگی و خلبانی تا مبارزه با سرطان

انيسا رئوفي

رسانه نوا – بروس دیکنسون شاخص‌ترین عضو گروه آیرون میدن چند ماه دیگر بیوگرافی خود را با عنوان What Does This Button Do منتشر می‌کند.
این اتوبیوگرافی روز ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر ۹۶) توسط انتشارات هارپر کالینز منتشر خواهد شد. بروس دیکنسون زمانی که در تور آلبوم آخرشان The Book of Souls بودند، بخشی از خاطراتش را در هفت دفتر A4 نوشته است و حالا قرار است آن‌ها را در قالب کتابی منتشر کند.
در بیانیه‌ای که از طرف ناشر این کتاب منتشر شده می‌خوانیم: «بروس یک همه‌چیزدان است او خلبانی بلد است و خلبانی کرده، در حوزه‌ی هواپیمایی کارآفرینی کرده، سخنران است، فیلم‌نامه‌نویس و رمان‌نویس است و دو رمان دارد و همچنین مجریگری رادیویی و بازیگری تلویزیون را در کارنامه خود دارد و از طرفی یک عکاس در حد استانداردهای جهانی است.»
ناشر اضافه می‌کند: «در کتاب What Does This Button Do بروس، برای اولین بار، خاطرات فوق‌العاده‌اش را با ما سهیم می‌شود. خاطراتی درباره‌ی سی سال همکاری با گروه آیرون میدن، کودکی‌ای که در سیستم عجیب آموزشی بریتانیا گذشته، تولید انفرادی آثار موسیقی، محقق کردن آرزوی به پرواز درآوردن جانبوجت‌ها و دست و پنجه نرم کردنش با سرطان زبان در سال‌های اخیر زندگی‌. این کتابِ صریح، صادق، سرگرم‌کنند و هوشمندانه پنجره‌ای به درون زندگی، ذهن و قلب یکی از ماجراجوترین و چندبعدی‌ترین شخصیت‌های ماست»
اولین چاپ این کتاب در بریتانیا با جلد سخت به بازار خواهد آمد و از همین حالا قابل پیش‌خرید است.
دیکنسون و آیرون میدن اخیرا اعلام کردند که یک بار دیگر با شرکت تولید نوشیدنی رابینسونز همکاری خواهند کرد و برند جدیدی به نام Hallowed را تاسیس خواهند کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی