آیا جیمز هتفیلد در آلبوم جدید Heart همکاری دارد؟

مدیر وبسایت

رسانه نوا – اوایل روز ۲۸ می، مطلع شدیم که آلبوم جدید متالیکا که مدت هاست انتظار آن را می کشیم، وارد مراحل نهایی تولید خود شده است. اما حالا معلوم شده است که ظاهرا بیشتر صدای جیمز هتفیلد را می شنویم…

به گزارش نوا ممکن است او به عنوان خواننده میهمان در آلبوم “Beautiful Broken” اثر Heart حضور داشته باشد. این آلبوم ۸ جولای منتشر می شود.

هیچ گونه اعلامیه مطبوعاتی برای آلبوم و تایید این خبر وجود ندارد، اما آمازون هم از تاریخ انتشار و هم از عناوینی که این خواننده در آن همکاری کرده، پرده برداشته و مهر تاییدی بر صحت خبر زده است. این در حالی است که Elusive Disc هیچ حرفی از حضور هتفیلد به عنوان خواننده یا نوازنده مطرح نکرده است.

اوایل این ماه نانسی ویلسون مصاحبه ای با Music Aficionado انجام داد و گفت در حال ضبط دوباره برخی از آهنگ های اوایل دهه ۸۰ هستیم. این آهنگ ها “Sweet Darlin” و “Down on Me” مربوط به سال ۱۹۸۰ و “Johnny Moon” و “Language of Love” مربوط به سال ۱۹۸۳ است.

ویلسون هم چنین نام دو آهنگ دیگر که در آلبوم “Beautiful Broken” قرار گرفته، منتشر کرد. آهنگ اول “Sand” که برای اولین بار در پروژه Lovemongers انجام شد، و آهنگ دوم “Heaven” که یکی از آهنگ های منتشر شده گروه در سال ۲۰۰۳ است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی