جک وایت برای نمایش کمدی “Maya and Marty” موسیقی متن می سازد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – جک وایت بازگشته اما هنوز خبری از آلبوم جدید نیست. گویا همکاری تازه با بیانسه بر روی آهنگ “Don’t Hurt Yourself” و فیلم “the Muppets”، زمینه را برای همکاری در فیلمی دیگر فراهم کرده است.

اما این بار او کار متفاوتی انجام داده است و موسیقی نمایش زنده “Maya and Marty” را ساخته است. مجریان این برنامه مایا رودلف و مارتین شورت هستند. رودلف یک کمدین است که کار خود را از فیلم هایی مانند “Grown Ups”، “Bridesmaids” و “Sisters” شروع کرده، در حالی که شورت همه جا حضور داشته است. برای مثال فیلم‌های “Three Amigos” و “Mars Attacks” از کارهای او به شمار می‌رود.

این نمایش تلویزیونی کار خود را با پخش از شبکه آمریکایی ان بی سی، امشب شروع می‌کند. 

از نویسندگی تا تولید این آهنگ، همگی بر عهده خود وایت بوده، به طوری که خودش نوازنده درام ، دومینیک دیویس نوازنده باس، لیلی مای ریچی نوازنده گیتار و فتس کپلین نوازنده گیتار الکتریک بودند.

نمایش “Maya and Marty” میزبان تعدادی از سازندگان برنامه “Saturday Night Live”، از جمله کنان تامپسون و لورن مایکلز که سال ها به عنوان تهیه کننده اجرایی در این برنامه هم فعالیت می کردند، است. این برنامه قرار است یک نمایش تلویزیونی شاد، همراه با موسیقی و اجراهای زنده باشد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی