کتاب “BECK01” نوشته جف بلک با امضاء وی در تعداد محدود

مدیر وبسایت

رسانه نوا – کتاب جدید گیتاریست افسانه ای، به نام BECK01، در حال حاضر برای پیش سفارش موجود است و طرفدارن وی می توانند با این کار از او حمایت کنند.

این کتاب در تعداد محدود ۱۶۵۰ عدد تهیه شده است، که برای اولین بار ۳۵۰ مورد از آن در یک نسخه لوکس شامل چاپ و بسته بندی ویژه، منحنی های براق، جلدهای لوکس و تصاویر نمادین از وی منتشر شده است.

نسخه لوکس به طور کامل با چرم ایتالیایی و صفحاتی با لبه های نقره و به صورت کاملا دست ساز تولید شده اند. این حرف ها را ناشر کتاب گفته است. وی هم چنین افزود این کتاب شامل یک شماره پلاک است. ابعاد کتاب ۲۸۰ میلی متر در ۳۲۰ میلی متر است که نسبتا بزرگ به حساب می آید. محدوده کتاب نیز با نوارهایی آبی تزئین شده است. ظاهرا وزن کتاب باید زیاد باشد.

با توجه به این همه جزئیات نباید قیمت پایینی را هم انتظار داشته باشید. علاقه مندان می توانند همین حالا از طریق Genesis Publications، کتاب BECK01 را به قیمت ۳۴۵ یورو سفارش دهند. البته با این پول می توان چیزهای بهتری خرید، حتی برای روز پدر که نزدیک است هدیه مناسبی تهیه کرد.

حتی اگر نمی توانید این همه پول برای خرید این کتاب هزینه کنید، از کتاب نسخه ای ارزان تر همراه با آلبوم جدید منتشر می شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی