جانی گرین‌وود در تدراک تکرار موفقیتی دیگر در سینما

انيسا رئوفي

رسانه نوا – جانی گرین‌وود Jonny Greenwood، لید گیتاریست گروه ردیوهد، موسیقی فیلم «تو هیچ‌وقت واقعا اینجا نبودی» را که محصولی از شرکت فونیکس است خواهد ساخت. در حال حاضر بخشی از این موسیقی را می‌توان در کلیپی که برای تبلیغات این فیلم ساخته شده شنید.فیلم «تو هیچ‌وقت واقعا اینجا نبودی» دومین همکاری گرین‌وود با لین رمزی Lynne Ramsay، کارگردان بریتانیایی این فیلم است. گرین‌وود پیش از این برای فیلم رمزی در سال ۲۰۱۱ به نام «باید درباره‌ی کوین حرف بزنیم» نیز موسیقی ساخته است.
فیلم جدید رمزی اقتباسی است از کتاب جوناتان ایمس Jonathan Ames رمان‌نویس و تهیه کننده‌ی تلویزیونی اهل ایالات متحده که خالق سریال معروف Bored to Death برای شبکه‌ی HBO بود و سال‌ها در نیویورک‌پرس ستون‌نویسی می‌کرد.
فیلم درباره‌ی تجارت غیرقانونی جنسی در نیویورک است و یوآخین فینیکس، بازیگر اصلی فیلم در نقش یک ارتشی کهنه‌کار که دیگر مشغول به خدمت نیست با این جریان مبارزه می‌کند. این فیلم به تازگی در جشنواره‌ی کن اکران شد اما هنوز تاریخ اکران عمومی برای آن اعلام نشده است.

گیرین‌وود از سال ۲۰۰۳ به ساخت موسیقی فیلم روی آورد و در مجموع هشت موسیقی متن را تا به امروز در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است . از این تعداد چهار فیلم همکاری او با پل توماس اندرسون، کارگردان هوشمند و جوان سینمای امریکا است؛ از جمله شاهکارهایی مثل «مستر» و «خون به پا خواهد شد». گیرین‌وود برای موسیقی متن متفاوت فیلم «خون به پا خواهد شد» که در فضای موسیقی الکترونیک آهنگسازی شده بود، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین موسیقی متن شد و جز موسیقی متن‌های مورد علاقه هانس زیمر است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی