می‌خواهم امریکن ایدل را به موسیقی بازگردانم

انيسا رئوفي

رسانه نوا – کیتی پری خواننده‌ی مشهور و پر طرفدار موسیقی پاپ به طور رسمی اعلام کرد که قرار است یکی از داوران مجموعه‌ی جدید امریکن آیدل باشد.مجموعه‌ی موفق استعداد یابی امریکن آیدل که در اپریل سال ۲۰۱۶ میلادی با پخش آخرین اپیزود از شبکه فاکس به کار خود پایان داد، بار دیگر از سر گرفته می‌شود اما این بار از شبکه ABC پخش خواهد شد و اولین داوری که برای این مجموعه انتخاب شده کیتی پری است.
پری توئیت کرد: «خیلی هیجان زده هستم که ABC امریکن آیدل را برمی‌گرداند و من آن را به دنیای موسیقی برمی‌گردانم. در روز آزمون می‌بینمتون»
همچنین او در اعلامیه‌ای رسمی اضافه کرد: «افتخار می‌کنم و خیلی خوشحالم که اولین داوری هستم که سنتِ امریکن آیدل را باز می‌گردانم. سنتی که به استعدادهای بی‌نظیر با شخصیت‌های حیرت‌انگیز و داستان‌های واقعی کمک می‌کند تا رویاهایشان به حقیقت تبدیل شود. من همیشه موسیقی جدید گوش می‌کنم و عاشق این هستم که با حمایت کردن هنرمندان در کمپانی خودم در میان ناهمواری‌ها الماس‌هایی کشف کنم یا اینکه هنرمندان جدید را در تورهایم به دیگران نشان دهم و معرفی کنم. من قصد دارم این را به موسیقی بازگردانم»
رئیس شبکه ABC درباره‌ی این پروژه گفت: «خیلی خوشحالیم که در دوره‌ی جدید امریکن آیدل با رهبری پری راهنمای شرکت‌کنندگان هستیم و این هنرمند با استعداد الهام‌بخش و هدایتگر گروهی دیگر از هنرمندان خواهد بود که قصد دنبال کردن رویاهایشان را دارند.»
برنامه‌ی موفق امریکن آیدل یکی از پرمخاطب‌ترین و موفق‌ترین برنامه‌های تاریخ تلویزیون امریکا است که توسط سایمون فولر خلق و از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۶ از شبکه فاکس پخش شد. این برنامه در سال ۲۰۱۶ پس از گذراندن ۱۵ فصل به پایان رسید و حالا قرار است در سال ۲۰۱۸ در شبکه ABC حیات دوباره‌ای را آغاز کند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی