آخرین ساخته‌ی نیک کیو و الیس را گوش کنید

انيسا رئوفي

رسانه نوا – نیک کیو و وارن الیس قطعه‌ای منتشر کرده‌اند به نام «Three Season in Wyoming» که بخشی از موسیقی متن فیلمی است به نام «ویند ریور». «ویند ریور» ساخته‌ی تیلور شریدن، کارگردانی است که حتمالا نام او را با فیلم «سیکاریو» به یاد می‌آورید، الیزابت اولسن و جرمی رنر بازیگران فیلم،‌ در نقش دو کارآگاه در حال بررسی پرونده‌ی قتل دختر نوجوانی هستند که در ویندریور ایالت وایومینگ کشته شده است. کیو و الیس در کنفرانس مطبوعاتی درباره موسیقی متن فیلم گفتند: «موسیقی متن فیلم بیش از هر چیز صدای بی‌وقفه‌ی باد و سکوت غمناک برف است در میان این عناصر طبیعی، موسیقی شبح‌گونه‌ای ساختیم که در آن صدای پچپچه‌ها و نوای گروه کر اوج می‌گیرد، خاموش می‌شود و پالس‌های الکترونیک از تپش باز نمی‌ایستد.»
نسخه‌ی کامل موسیقی متن فیلم به صورت دیجیتال در چهارم آگوست همزمان با پخش فیلم منتشر خواهد شد. بعد از اکران، نسخه‌ی سی.دی و وینیل آن هم توسط کمپانی لیکشور و اینوادا منتشر خواهد شد.
«Three Season in Wyoming» یکی از چندین و چند نمونه همکاری کیو و الیس در زمینه ساخت موسیقی فیلم است. موسیقی فیلم‌هایی مثل «ماشین جنگ» براد پیت، «از آسمان سنگ هم ببارد» با بازی جف بریجز در سال ۲۰۱۶ و «دور از انسان‌ها» فیلم سال ۲۰۱۵ ویگو مورتنسن از ساخته‌های آن‌هاست.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی