گردهم آمدن دوباره لدزپلین در هاله‌ای از ابهام

لدزپلین
انيسا رئوفي

رسانه نوا – رابرت پلنت اعلام کرد که آلبوم جدیدش به نام Carry Fire در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. این اثر چهاردهمین آلبوم انفرادی خواننده گروه لدزپلین محسوب می‌شود و آخرین اثری که پیش از این منتشر کرده است به نام lullaby and…The Ceaseless Roar مربوط به سه سال پیش یعنی سال ۲۰۱۴ می‌شود.

قرار است که این آلبوم روز ۱۳ اکتبر مصادف با ۲۱ مهر ۱۳۹۶ منتشر شود. در این اثر رابرت پلنت با کریسی هایند (بنیانگذار گروه پریتندرز) و ست لیکمن، خواننده‌ی فولک انگلیسی همکاری کرده است.

پلنت درباره‌ی آلبوم جدیدش گفت: «مسئله قصد و نیت است، من کارهای گذشته‌ام را تحسین می‌کنم و برای آن‌ها احترام قائل هستم اما هربار برای خلق کار جدید انگیزه و هیجان زیادی دارم.»

او اضافه کرد: «باید چیزهای قدیمی را با چیزهای جدید ترکیب کنم. نیرو و انگیزه‌ی گروه به طور مداوم حول محورش در حرکت است و این حرکت به نوعی است که صدای جدید و فضای متفاوت راه را برای چشم‌اندازهای هیجان‌انگیز و دراماتیکی از ملودی، مود و سازبندی باز می‌کند»

پلنت همچنین برنامه‌ای برای تور جدید در بریتانیا و ایرلند دارد که در ماه نوامبر آغاز خواهد شد و تاریخ‌های آن را نیز اعلام کرده است.

این در حالی است که پیش از این پیامی در وب‌سایت رسمی پلنت خبر از جمع‌شدن دوباره‌ی اعضای گروه لدزپلین می‌داد و باعث شد شایعاتی در این مورد بین طرفداران پخش شود اما پلنت در جهت شفاف شدن این مسئله هیچ توضیحی نداد. این گروه آخرین بار در سال ۲۰۰۷، در لندن، کنار هم روی صحنه رفتند و بیش از ۲۰ میلیون متقاضی برای تماشای این اجرا اعلام آمادگی کردند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی