نمایش نسخه ۳بعدی ویدیوی مایکل جکسون در جشنواره فیلم ونیز

تریلر، موزیک‌ویدئوی معروف مایکل جکسون به صورت سه‌بعدی بازسازی می‌شود و برای اولین بار در جشنواره‌ی ونیز اواخر همین ماه روی پرده می‌رود.

این فیلم‌کوتاهِ پیشرو که اولین بار در سال ۱۹۸۳ منتشر شد توسط کارگردان اصلی خودش جان لندیس که در نوشتن ویدئو هم با مایکل جکسون همکاری کرده به صورت سه‌بعدی ساخته می‌شود.
لندیس در توضیح این پروژه به مجله‌ی اینترنتی بیلبورد گفت: «تمام نسخه‌هایی که از تریلر وجود دارد کپی هستند و این مساله همیشه باعث آزار من بود. مدت‌ها تلاش کردم تا نگاتیو آن را به دست بیاورم چون تکنولوژی روزِ دیجیتال در بازسازی فیلم‌ها حیرت‌انگیز است و مایکل و من همیشه دوست داشتیم مردم تریلر را مثل یک فیلم در سینما ببینند. البته در نهایت فقط بازسازی نشد بلکه آن را بلندتر کردیم»
او همچنین از اینکه جزئیات بیشتری را درباره‌ی این اثر فاش کند خودداری کرد و افزود: «مایکل می‌خواست برای تور This Is It از المان‌های سه‌بعدی استفاده کند بنابراین این کاری است که اگر خود مایکل هم بود انجام می‌داد. او حتما عاشق این کار می‌شد.»
تریلر به عنوان یکی از مهم‌ترین موزیک‌ویدئوهایی شناخته می‌شود که تا کنون ساخته شده و تنها نمونه‌ای است که توسط کتابخانه‌ی کنگره امریکا در فهرست ملی فیلم ایالات متحده ثبت شده است.
جشنواره‌ی معتبر فیلم ونیز از ۳۰ اگوست (۸ شهریور ۹۶) تا ۹ سپتامر (۱۸ شهریور) برگزار خواهد شد و همچنین میزبان اولین اکران فیلم «مادر» ساخته‌ی دارن ارنوفسکی است که تریلر ترسناک آن اخیرا منتشر شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی