هر آن چه تاکنون از آلبوم جدید Blink-182 می دانیم

مدیر وبسایت

رسانه نوا – از آن جا که اختلاف همکاری بین تام دلونگ و Blink شدت گرفته است و ممکن است این دو دیگر با هم کار نکنند، شرایط خاص و ویژه ای را برای انتشار هفتمین آلبوم آن ها به نام “California” فراهم کرده است و سوالاتی را مطرح می نماید.

آیا این دو از هم جدا می شوند؟ آیا گروه متحدتر از گذشته فعالیت خود را ادامه می دهد؟ آیا آهنگ‌های جدید فوق العاده‌ای از گروه می شنویم؟ این اطلاعات چیزی است که ما تاکنون می دانیم…

زمان انتشار آلبوم

آن طور که در بسیاری از رسانه ها گفته شده، آلبوم جدید Blink-182 در تاریخ ۱ جولای منتشر خواهد شد.

نام این آلبوم چه خواهد بود؟

بعد انتشار آلبوم هایی به نام های “OB-GYN Kenobi”، “Nude Erection”، “No Future”، “No Hard Feelings”، گروه نام این آلبوم را به دلیل این که تعدادی از آهنگ های آن اشاره به فرهنگ و مناطق مختلف شهر کالیفرنیا دارد، “California” گذاشته است.

آیا آهنگ های آن را تاکنون شنیده ایم؟

آهنگ اول به نام “Bored To Death”، که در ماه آوریل منتشر شد، یکی از اولین آهنگ هایی بود که گروه در روزهای ابتدایی تولید این آلبوم، ضبط کرد. این آهنگ ممکن است حاوی نکاتی در مورد سرخوردگی و سردرگمی که گروه در زمان جدا شدن با تام دلونگ، خواننده گروه داشت، باشد.

چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟

بالاترین انتظاری که می توان در حال حاضر از گروه داشت، وحدت است. بعد از این که ششمین آلبوم که در سال ۲۰۱۱ و در استودیوهای جداگانه ضبط شد، اختلافات Blink ادامه کار را غیرممکن کرد. پس از این که Blink با اعضای گروه رفتاری بدی داشت و شروع به فعالیت به صورت انفرادی نمود، کار دیلونگ برای متقاعد کردن اعضای گروه برای ادامه فعالیت مشکل شد، به طوری که انتشار آلبوم از سال ۲۰۱۳ تاکنون به تاخیر افتاده است.

اعضای گروه چه گفتند؟

مارک به فوربس گفت: «همه می خواستیم بهترین آهنگ های عمرمان را تولید کنیم و برای این کار هم بسیار تمرکز کرده بودیم. ساعت ۸ صبح برای کار می رفتیم و تا ۲ بامداد بیدار می ماندیم. این روال تقریبا تمام طول هفته ثابت بود، و فکر می کنم این ۲ ماه زحمت ما نتیجه بسیار خوبی داشت. به نظر من حس شروع دوباره در اعضای گروه ایجاد شد، به طوری که وقتی برای برگزاری تور می رفتیم، همه می خواستیم با هم درون ون بخوابیم.»

کجا می توانیم اجرای آن ها را به صورت زنده ببینیم؟

احتمالا Blink می خواهد تور آمریکای شمالی را به هم زده تا بتوانند اوایل هفته آینده دو اجرا در انگلستان داشته باشند. یکی در تئاتر کینگ استون با ظرفیت ۹۰۰ نفر که اغلب برای نمایش آثار شکسپیر استفاده می شود، و دیگری در استودیو میده واله.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی