آخرین کنسرت نوئل گلگر در سال ۲۰۱۶

مدیر وبسایت

رسانه نوا – گلگر و گروهش High Flying Birds برنامه تورهای خود را در سال ۲۰۱۶ با اجرا در آکادمی بریکستون لندن در ۶ سپتامبر به پایان می‌رساند. یک منبع آگاه تایید کرد که این آخرین اجرای گلگر و گروهش در سال ۲۰۱۶ پس از ۱۲۱ اجرا در ۲۷ کشور مختلف به همراه یک آلبوم جدید به نام “Chasing Yesterday” است.

آخرین نمایش او تبدیل به اولین نمایش او در آکادمی بریکستون شده است. فروش بلیط از روز جمعه ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد. بعد از این که این تور به پایان رسید، گلگر انتظار دارد تا آلبوم بعدی خود را به پایان برساند. کار جدید او با عنوان “fun” و با همکاری گیتاریست سابق گروه در حال آماده سازی برای انتشار است.

نوئل در مصاحبه ای گفت که در نیمه راه تولید این کار است و امیدوار است تا سال آینده آن را منتشر کند. بعد از مصاحبه نوئل، تهیه کننده دیوید هولمز گفت که مردم از شنیدن “fun” شگفت زده خواهند شد.

هولمز در ادامه گفت: کار به خوبی پیش می رود و تاکنون نزدیک به ۵ آهنگ تولید شده است. وی افزود مردم با شنیدن این آلبوم شگفت زده خواهند شد و عاشق نوئل می شوند. فقط باید منتظر بمانند تا این اثر منتشر شود. بسیاری از کارهای نوئل در حد متوسط است ولی این کار خیلی فرق می کند و مطمئن باشید که در آینده از آن بیشتر خواهید شنید.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی