ژاکت و پیراهن Prince در اجرای Purple Rain هر کدام بیش از ۷۰ هزار پوند فروخته شدند

علی رهبری

رسانه نوا – اوایل این هفته گزارش شد که پیراهن و ژاکت طرح موتور سیکلت Prince که در زمان اجرای Purple Rain بر تن داشت قرار است در حراجی به فروش برسد.

این پیراهن سفید رنگ شامل یک لایه جلویی، دکمه مروارید و زنجیری برای تزئینات است که با برچسبی بنفش نام Prince را بر روی آن نوشته شده است. شروع قیمت آن از ۲۲۴۰ پوند بود. ژاکت مخمل نخی هم سیاه رنگ است و دارای یک الگوی سفید است. شانه ها طرح دار و با چرم و مروارید منبت کاری شده است. البته ژاکت دارای لکه های جزئی بر روی شانه ها و زیر بغل است و قیمت شروع آن ۴۴۸۰ پوند بود.

حالا توسط گاردین فاش شده که پیراهن و ژاکت به صورت جداگانه با قیمت ۹۶ هزار دلار (بیش از ۷۲هزار پوند) به فروش رسیده اند. موارد دیگری که در این حراج به فروش رسیده شامل یک جفت زانو بند، چکمه های پاشنه بلند از تور  در سال ۱۹۸۸ به قیمت حدودا ۱۸ هزار دلار، یک گردنبند از ویدئو “Diamonds and Pearls” به قیمت ۸۳۲۰ دلار و یک پیراهن سفید دیگر از تور Purple Rain به قیمت ۳۲ هزار دلار.

جو مادالنا برگزار کننده حراجی به گاردین گفت: «مسلما بیشترین چیزی که Prince برای آن شناخته می شود Purple Rain است. این چیزی است که کار حرفه ای او را ساخته است و احتمالا چیزی است که همیشه او را با آن به یاد می آورند. داشتن یک تکه مهم مانند این لباس ها از آن، می تواند خیلی جالب باشد و یک فرصت شگفت انگیز است.»

این حراجی، بیش از ۱۷۰۰ قلم گزینه دیگر برای فروش دارد که شامل لوازمی از ستارگان هالیوود است. این موارد شامل چکمه های بوکس سیلوستر استالونه از فیلم راکی ۲ و لباس بلند و گشاد او از فیلم راکی ۳؛ فیلمنامه اصلی جنگ ستارگان از سال ۱۹۷۵، طرح های جیمز کامرون برای طراحی هیولاها در فیلم بیگانگان، شنل کریستوفر ریو از سوپرمن ۳ و صندلی کارگردانی استیون اسپیلبرگ از فیلم سه گانه بازگشت به آینده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی