استیو میلر تالار مشاهیر راک اند رول را بازخواست می‌کند

مدیر وبسایت

رسانه نوا – پس از نزدیک به دو ماه از ورود استیو میلر به تالار مشاهر موسیقی راک اند رول، او هنوز هم ناراحت است و احساس می کند که مورد ترحم قرار گرفته است. دیروز او مدعی شد که شروع به پرس و جو از امور مالی و نهادهای مرتبط با این سازمان کرده تا از چگونگی خرج کمک های خیرخواهانه مطمئن گردد.

او در برنامه رادیویی هاوارد استرن از برنامه تحقیقاتی خود در این مورد پرده برداشت. وی مدعی شد که تمام اسناد عمومی را تنظیم کرده و از مکان هایی که این پول ها در آن ها هزینه می‌شود بازدید خواهد کرد. او گفت که قصد اطمینان حاصل کند و حتما این کار را تا آخر دنبال می‌کند.

ظاهرا که میلر از اوضاع اتفاق افتاده طی این ۳ ماه اخیر بسیار عصبانی است. او از حرف‌ها و اتفاق‌های پشت پرده ای حرف می زند که اگر بیان شود، برای بسیاری دردسر به وجود می‌آورد.

او در طول حرف های خود، به انتقاد از تالار مشاهیر پرداخت و گفت: «آن ها باید بیشتر به زنان بها دهند و در معاملات خود با مردم شفاف‌تر عمل کنند و از همه مهم تر، باید بیشتر تلاش کنند تا موسیقی در تک تک مدارس کشور به درستی احیا شود.»

به گزارش نوا، در اتاق مطبوعات پس از مراسم، میلر نارضایتی خود را با گفتن این جمله ها تکمیل کرد و گفت که تالار با هنرمندان مانند جنس بنجل برخورد می کند. او حتی ادعا کرد که تالار مشاهیر برای این که به آن‌ها اجازه ورود دهد، ۱۰ هزار دلار درخواست کرده است.

در حالی که بسیاری از مردم ممکن است انتظار فرو نشستن خشم میلر را داشته باشند، ولی آن چه که ما از صحبت های او نتیجه گرفتیم، خشم بی اندازه او است.

او به استرن گفت: «من این افراد را گیر می اندازم. آن‌ها به خاطر کارهایی که کرده‌اند متاسف خواهند شد و بودجه آن ها که افزایش یافته است باید صرف آموزش موسیقی در مدارس شود.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی