گروه The Allman Brothers ممکن است دوباره شکل بگیرد

علی رهبری

رسانه نوا – حتی یک کنسرت وداع افسانه ای هم نمی تواند گروه The Allman Brothers را از جاده ها دور نگه دارد. با توجه به گفته های نوازنده باس گروه، اوتیل بوردج، گرگ آلمن در تلاش است تا دوباره اعضای گروه را در سال آینده دور هم جمع کند.

بوردج به Union-Tribune گفت: «چندی پیش گرگ به ما پیام داد که: سلام دوستان، شاید ما باید برای سال ۲۰۱۷ کاری انجام دهیم. و من به او پاسخ دادم : سلام مرد، من هستم، می تونی روی من حساب کنی. »

اعضای گروه The Allman Brothers در سال ۲۰۱۴ پس از اجرای کنسرتی حماسی در خانه دوم خود، تئاتر بیکون نیویورک، پس از چندین همکاری طولانی مدت، از یکدیگر جدا شدند. این تصمیم جدایی در ماه ژانویه همان سال پس از این که گیتاریست وارن هاینز و درک تراکس اعلام کردند که قصد دارند وقت بیشتری را برای پروژه های دیگرشان اختصاص دهند، مطرح شد، که هاینز می خواست با گروه Tedeschi Trucks باشد و تراکس هم می خواست به گروه Gov’t Mule بپیوندد.

از آن زمان بوردج همکاری خود را در کنار سه نفر از اعضای اصلی گروه The Grateful Dead یعنی میکی هارت، بیل روتزمن و باب ویر در Dead & Company ادامه داده است.

در حالی که هنوز مشخص نیست هاینس و تراکس به این تجدید دیدار ملحق می شوند یا خیر، بوردج به زودی در کنار سه تن از اعضای گروه سابق خود مشغول به کار در یک پروژه جدید به نام “Les Brers” خواهد شد. در این پروژه از گروه Allman Brothers، نوازنده درام باچ تراکس و نوازنده پرکاشن مارک کوتین به همراه گیتاریستجک پیرسون حضور دارند. همچنین دیگر اعضای این پروژه پت برگسون، خواننده لامار ویلیامز و نوازنده کیبورد بروس کاتز هستند. آن‌ها ۴ تاریخ برای اجرای کنسرت در ماه های آگوست و سپتامبر برنامه ریزی کرده اند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی