اتوپیا از نظر ستاره خاص موسیقی پاپ!

انيسا رئوفي

رسانه نوا – بر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود آلبوم جدید بیورک در ماه نوامبر منتشر شود.این موزیسین ایسلندی اخیرا اعلام کرد تک‌آهنگ جدیدی به نام The Gate ضبط کرده است که از ۱۸ سپتامبر از طریق سیستم‌های پخش اینترنتی در دسترس مخاطبانش قرار خواهد گرفت و روز ۲۲ سپتامبر هم نسخه‌ی واینیل آن منتشر می‌شود.

مدت‌ زیادی بود که خبر انتشار آلبوم جدیدی از بیورک در رسانه‌ها می‌چرخید و بر اساس گزارش‌ها قرار بود این آلبوم که در کارنامه‌ی حرفه‌ای بیورک بعد از آلبوم Vulnicura (2015) قرار می‌گیرد اواخر سال جاری میلادی منتشر شود اما تاریخ مشخصی برای آن اعلام نمی‌شد. اخیرا نیویورک تایمز خبر داده این آلبوم که طرفدارانش را مدت زیادی در انتظار گذاشته در ماه نوامبر ۲۰۱۷ منتشر می‌شود.

مجله‌ی اینترنتی NME برای تائید صحت این خبر و جویا شدن از جزئیات آن با نماینده‌ی مطبوعاتی بیورک گفت‌وگو کرد و او نیز این خبر را تائید کرد. او همچنین به سایت NME گفت بیورک این آلبوم را به آتشزنه تشبیه کرده و درباره‌ی آن گفته است: «این آلبوم درباره‌ی جستجو (ی اتوپیا) و درباره‌ی عاشق بودن است. گذراندن زندگی در کنار کسی که همه‌جوره از او لذت می‌برید همان اتوپیا است. می‌دانید؟ منظورم این است که این اتفاق واقعی است. درست مثل محقق شدنِ یک رویا است»

اندرو توماس هانگ، هنرمند و فیلمسازی که تعدادی از موزیک‌ویدئوهای بیورک مثل Blake Lake و Mutual Core را ساخته نیز در گزارش دیگری اعلام کرده که دوباره با این موزیسین همکاری کرده و موزیک‌ویدئوی جدیدی از او برای این آلبوم در حال ساخت است.

او درباره‌ی آلبوم جدید بیورک گفت: «چیزی که می‌توانم بگویم این است که این آلبوم خیلی امیدوارانه نگاه به آینده دارد و من فکر می‌کنم این درست چیزی است که اکنون نیاز داریم. خیلی هیجان دارم. این ویدئو احتمالا از اندوخته‌های من در زمنیه‌ی افکت‌های تصویری استفاده‌ی بیشتری خواهد کرد.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی