ستاره محبوب‌تان را ۲۴ ساعته تماشا کنید!

انيسا رئوفي

رسانه نوا – کتی پری، ستاره‌ی محبوب پاپ امریکایی جمعه نهم جون مطابق ۱۸ خرداد ۹۶ آلبوم جدیدی به نام Witness منتشر کرد. این خواننده‌ی سی و دو ساله به مناسبت انتشار آلبوم جدید چهار روز از زندگی‌اش را به صورت زنده پخش می‌کند. این برنامه‌ی زنده که Witness on Friday نام دارد و از طریق کانال او در سایت یوتیوب پخش می‌شود در منزل شخصی او می‌گذرد. در واقع ۴۱ دوربین فیلم‌برداری در خانه‌ی ۹ اتاق خوابه‌ی او از زندگی روزمره‌ی این هنرمند در روزهای قبل از انتشار آلبوم و همچنین بعد از آن تصویربرداری می‌کنند.

این نمایش زنده از پنجشنبه عصر ساعاتی پیش از انتشار آلبوم آغاز شد و به همین دلیل بخش عمده‌ای از ابتدای برنامه پری را در خواب نشان می‌داد. تماشاگرانِ او این امکان را دارند که در یوتیوب نظرات خود را زیر ویدئو ثبت کنند و بسیاری از نظردهندگان متعجب شده و سوالاتی از این قبیل پرسیده بودند که «آیا پری می‌داند از او فیلم‌برداری می‌شود؟» یا اینکه «آیا این کار قانونی است؟»
پری تصمیم دارد این برنامه را تا روز دوشنبه ۴ بعد از ظهر که زمان برگزاری کنسرت او است ادامه دهد. بنابراین طرفداران او تا روز دوشنبه فرصت دارند این هنرمند را به صورت زنده در خانه‌ی شخصی‌اش ببینند.
برنامه‌ی این چند روز از پیش مشخص شده و در اختیار طرفدران قرار گرفته است. به این ترتیب مشخص است که کدام هنرمندان در چه زمانی به منزل پری می‌آیند و زمانی که آن‌جا هستند چه کاری انجام خواهند داد. پری جمعه شب مصادف با شنبه صبح تهران میزبان ستارگانی مثل جیمز کوردن، سیا و کیسی ماسگریوز بوده است. همچنین در ادامه امریکا فررا، روپال، نیل دگراس تایسون و تعداد دیگری از هنرمندان نیز به این برنامه خواهد پیوست.
سرمایه‌گذار این برنامه CoverGirl یک شرکت امریکایی تولید محصولات آرایشی است و پری به مجله‌ی بیلبورد اعلام کرده است که پروژه‌ی دیگری را نیز با این کمپانی همکاری خواهد کرد.
آلبوم Witness که چنین برنامه‌ی پرهزینه‌ای به مناسبت انتشار آن برگزار شده است، پنجمین آلبوم استودیویی کتی پری است که سه تک‌آهنگ پیش از آن در ماه‌های گذشته منشتر شده بود. آلبوم قبلی این هنرمد در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و Prism نام داشت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی