یوسف اسلام تک آهنگ جدیدی منتشر کرد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – یوسف اسلام، خواننده ای که بیشتر با نام  Cat Stevens شناخته می شود، تک آهنگی به نام “He Was Alone” با هدف کمک کوچکی به پناهندگان موسسات خیریه منتشر کرده است.

یوسف با استفاده از هشتگ “#YouAreNotAlone توانست حمایت بسیاری از افراد مشهور را به دست آورد. این افراد شامل کیم کاردیشیان، Pete Townshend ،New Order ،Blondie، ریکی گراویس، شان پن، نائومی کمپل، Queen، مایلی سایرس، شریل کرو، اما تامپسون، بن التون، گری کمپ، جود لاو، نائومی هریس، امید جلیلی، کلوئی کاردیشیان، کورتنی کاردیشیان و کریس جنر می شوند.

یوسف گفت: «در حالی که جهان با آمار و ارقام غیرقابل درکی که از بحران پناهندگان به وجود آمده، مواجه است، این داستان تراژدیک باعث از بین رفتن روح آدمی می شود. این که دست روی دست بگذاریم و هیچ تلاشی نکنیم و تنها شاهد این ماجرا باشیم سخت و دشوار است. فکر کنم این ساده ترین تصمیمی بود که در زندگی خود گرفتم تا به جامعه بشری و کسانی که ممکن است آینده شان نابود شده باشد، کمک کنم. به ویژه جوان ترها، که امید به آینده خود را خیلی زود از دست می دهند.»

یوسف که در استیون گئورگیو در لندن متولد شده است و بیشتر با نام Cat Stevens فعالیت می کند، تاکنون ۱۱ آلبوم منتشر کرده است که مهم ترین آن ها می توان به “Matthew And Son”، “Catch Bull At Four”،”Foreigner”، “Teaser And The Firecat” و “Buddha And The Chocolate Box” اشاره کرد.

در پی مسلمان شدن یوسف، او به مدت ۲۷ سال، تا پیش از انتشار آلبوم “An Other Cup” در سال ۲۰۰۶ از موسیقی بازنشست شده بود. او دو آلبوم دیگر هم به نام های “Roadsinger” و “Tell ‘Em I’m Gone” در دست تولید دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی