شب پرسپولیسی‌ها در سالن میلاد!

سام بورنگ

رسانه نوا – «علی عبدالمالکی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان ۳۱ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، به روی صحنه رفت. کنسرت علی عبدالمالکی طی یک سانس برگزار شد و این خواننده منتخبی از قطعات محبوب خود را به همراه قطعاتی از آلبوم «مخاطب خاص» برای هوادارانش به اجرا درآورد.

از حاشیه‌های این کنسرت می‌توان به صحبت‌های عبدالمالکی و علاقه‌اش به تیم فوتبال پرسپولیس گفت و ادامه داد نود درصد مهمانان امشب نیز پرسپولیسی هستند. از میان مهمانان می‌توان از محسن مسلمان و نیما نکیسا نام برد.

همچنین از مهم‌ترین ویژگی‌های این کنسرت کیفیت مطلوب صدابرداری در سالن میلاد است که شرایط آن نسبت به ماه‌های اخیر پیشرفت محسوسی داشته است که باعث بهتر شدن هرچه بیشتر کنسرت می‌شود.

شاهرخ کفاش زاده(درامز)، فراز نصیری (گیتار اسپانیش، الکتریک)، آرش نوایی (کیبورد)، همایون خلیلی (گیتار باس)، علی الماسی (گیتار الکتریک)، ژیلبرت گورکیان و حسین کیا(پرکاشن)، بنیامین بیانی (ساکسفون)، حسین شریفی (ترومبون)، حسن فراهانی (ترومپت)، حسین کیانی(ترومپت)، مسعود پهلوان (نی انبان) و سپهر ارشاد(ویولن) اعضای ارکستر عبدالمالکی را به رهبری «انوشیروان تربتی» نوازنده کیبورد تشکیل می‌دهند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی