دستان روحانی «بر باد رفته» را هدایت کرد

محدثه برهانی

رسانه نوا – شامگاه ۱۱ آذرماه سال جاری ارکسترسمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در تالار وحدت میزبان مخاطبان شد.

پس از حواشی پیش آمده برای ارکستر سمفونیک ایران به منظور استعفای علی رهبری و انتصاب شهرداد روحانی به عنوان رهبر دائم، نخستین اجرای ارکستر سمفونیک به رهبری شهرداد روحانی در ۱۱ آذر ماه سال جاری در دو سانس  با تاخیر چشم گیر برگزار شد.

با تاخیر پیش آمده در این اجرا شهرداد روحانی ضمن ابراز عذر خواهی از مخاطبان به موجب جبران این اتفاق دو قطعه دیگر را که خارج از برنامه بود با همراهی ارکسترسمفونیک برای مخاطبان اجرا کرد که با استقبال خوب حضار مواجه شد.

در این اجرا قطعات «کنسرتو در «ر» مینور برای دو ویلن» اثر یوهان سباستین، «آواهای اسلوانی (شماره هشت)» اثر آنتونین دورژاک، «مارش اسلوانی» اثر پیتر چایکوفسکی، «اورتور خفاش» اثر یوهان اشترواس، «پاوان» اثر گابریل فوره، «سمفونی آوای مردگان» اثر گامیل سن سانس و «بر فراز کوه سنگی» اثر مودست موسورسکی اجرا شد.

در پایان شهرداد روحانی که شاهد تشویق بی وقفه حضار بود پس از خروجِ چند دقیقه‌ای از صحنه، مجددا بازگشت و گفت به دلیل تاخیر ناخواسته‌ای که در ابتدای برنامه ایجاد شد دو قطعه، اضافه بر آن‌چه در بروشور آمده است اجرا خواهند کرد. یکی از این قطعات، موسیقی فیلم جاودانه «بر باد رفته» اثر مکس اشتاینر بود که اجرایش با تشویق ممتد حضار مواجه شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی