دکلمه‌خوانی احسان علیخانی در کنسرت مهدی یراحی

مدیر وبسایت

رسانه نوا – شامگاه گذشته بیست و یکم مرداد ماه، کنسرت «مهدی یراحی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

«نگو نگفتی» نخستین قطعه‌ای بود که با حضور یراحی و اعضای ارکستر به اجرا در آمد و همخوانی پرشور مردم با این قطعه در همان ابتدا، نوید کنسرتی متفاوت و پر انرژی را می داد. در ادامه و  پس از آن قطعات «اشک و بارون»، «خاک»، «مثل مجسمه»، «به من نگاه کن»، «آخرین اسیر» و… اجرا شدند.

پس از اجرای نخستین قطعه، «رضا تاجبخش» آهنگساز و نوزانده مطرح پیانو به روی صحنه رفت و پدر مهدی یراحی را به حاضرین معرفی کرد، وی در ادامه به نواختن پیانو و اجرای قطعه‌ای به همراه مهدی یراحی پرداخت.

پس از آن و در ادامه‌ی سورپرایزهای این کنسرت، یراحی برای اجرای آهنگ «به من نگاه کن» از احسان علیخانی دعوت کرد که به روی استیج بیاید و ترانه ای این آهنگ را دکلمه کند. احسان علیخانی به روی سن آمد و قبل از دکلمه خوانی گفت: من نه شاعر و نه ترانه سرا هستم، این ترانه «به من نگاه کن» هم اولین شعری است که در زندگیم سرودم. وی طعنه ای هم به کسانی که خبر فوتش را شایعه کردند زد و اظهار داشت: به آنهایی که خبر مردن من را دادند، بگویم که الان زنده ام. نمیدانم من را  چگونه در بازی‌های المپیک کشتند.

مهدی یراحی همچنین از انتشار آلبوم جدید خود نیز خبر داد  گفت: کارهای آلبوم تمام شده و تا سه الی چهار ماه دیگر به بازار می‌آید. یراحی همچنین از آلبوم جدیدش به عنوان بهترین اثری که تا امروز ساخته است یاد کرد.
همچنین چهره‌های مرح دیگری نیز در این کنسرت حضور داشتند که می‌توان از فرزاد فرزین، روزبه بمانی، پرستو صالحی و  … نام برد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی