از کُری خوانی فوتبالیِ فریدون تا تقابل گرمای عشق و بندر!

مدیر وبسایت

رسانه نوا – فریدون آسرایی خواننده خوش صدا و با سابقه موسیقی پاپ با اجرایی پر شور و احساسی در بندرعباس، شبی خاطره انگیز برای مردم این شهر رقم زد.

فریدون در این کنسرت ضمن اجرای قطعات آخرین آلبوم خود «عشق یعنی»، منتخبی از قطعات خاطره انگیز را که طی یک دهه اخیر منتشر کرده را به مرحله اجرا در آورد.

حواشی و اتفاقات کنسرت:

فریدون پس از اجرای قطعه «هنوز همونیم» گفت: “من طی تمام این سال ها فقط یک عشق را حس کردم و آن هم عشق به مادر است، به نظرم عشق یعنی مادر.” این صحبت های فریدون با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و او نیز در واکنش به این استقبال با لحنی همراه با طنز گفت: “البته برای پدرها هم یک دست بزنید، این بنده خداها هم خیلی زحمت می کشند.”

آسرایی برای اجرای قطعه «یاد من باش» از استیج پایین آمد و این قطعه را با همراهی مثال زدنی مخاطبان به صورت متفاوتی اجرا کرد.

اعضای گروه در قسمتی از کنسرت با اجرای اینسترومنتال یکی از قطعات نوستالژیک بندری، شور و هیجان دوچندانی به کنسرت تزریق کردند.

در بخش هایی از اجرا این خواننده نسبت به اتفاقات فوتبالی اخیر هم واکنش داشت. او ضمن اینکه خود را طرفدار رئال مادرید دانست، برای طرفداران بارسلونا و استقلال آرزوی صبر کرد و از مخاطبان خواست برای تیم ذوب آهن اصفهان که قهرمان جام حذفی شده دست بزنند.

او در پایان قطعه «گل هیاهو» را با همخوانی و استقبال بسیار خوب مخاطبان اجرا کرد تا حسن ختام این شب خاطره انگیز برای مردم بندرعباس، یکی از محبوب ترین قطعات سه دهه اخیر موسیقی پاپ باشد.

در ادامه گزارش تصویری «امیر فرزانه» از این کنسرت را شاهد باشید:

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی