سرانجام ایرج در بندر عباس به روی صحنه رفت

مدیر وبسایت

رسانه نوا – حسین خواجه امیری (ایرج) سرانجام پس از ۱۵ سال با کنسرتی باشکوه به مناسبت اعیاد شعبانیه در شهر بندرعباس، به سکوت طولانی مدت خود پایان داد.

با استقبال بسیار خوب مخاطبانِ شهر بندرعباس، ایرج در سالن شهید آوینی و با ارکستری به رهبری امیر فیروزبخت به روی صحنه رفت. در این کنسرت که به تهیه کنندگی مزدک قهرمانی برگزار می شد، ایرج با اجرای قطعات ماندگار خود شبی فراموش نشدنی را برای علاقه مندان رقم زد.

پس از اجرای یکی قطعه بی کلام، ایرج در حالی وارد سالن شد که تمام مخاطبان دقایقی او را ایستاده تشویق کردند. خواجه امیری که مدتی با بیماری دست و پنجه نرم می کرد، در ابتدا گفت: در زمان بیماری نذر کرذم اگر بهبود پیدا کنم در کنسرت اول قطعه ای را برای امام زمان (عج) اجرا کنم. خوشحالم که این اتفاق رخ داد و امشب می توانم برای شما بخوانم.

حواشی و اتفاقات کنسرت:

حین اجرا حضار بارهای درخواست قطعه محبوب «پرنده» را داشتند که سرانجام با همخوانی غیر قابل توصیف مردم و همچنین اجرای مسلط ایرج، این قطعه دوبار اجرا شد.

از نکات قابل توجه کنسرت می توان با اجرای مسلط و با هیجان ایرج خواجه امیری اشاره کرد، او که سال ها از اجرای صحنه ای رسمی دور بود، در اجرای تمام قطعات کنترلی مثال زدنی روی صدای خود داشت تا علاقه مندانش را در یک شب خاطره انگیز غافل گیر کند.

اعضای ارکستر ایرج در این کنسرت را امیر فیروزبخت «ویولن و رهبر ارکستر»، علی نعمت الهی «تار»، محمدرضا محمدی «قانون»، امین یساولی «عود»، بابک خواجه نوری «تنبک»، امیر هوتیان «کیبورد»، امید جبارشکوری «درامز» و فرهاد کاظمی «گیتار بیس»  تشکیل می دادند.

همچنین مزدک قهرمانی تهیه کننده و مدیر برنامه های ایرج خواجه امیری در رابطه با این کنسرت اظهار داشت: خدا را شکر به لطف مسئولان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ارشاد بندرعباس، اداره اماکن و … این کنسرت برگزار شد. دلایل بسیاری داشتیم که تور کنسرت ها را از بندرعباس آغاز کنیم که مهم ترین آن ها حس هنر دوستی مردم و مسئولان این شهر است.

قهرمانی همچنین ادامه دارد: به زودی و پس از ماه مبارک رمضان تور کنسرت ها ایرج در سراسر ایران برگزار خواهد شد که اطلاعات تکمیلی آن ها را به زودی و پس از قطعی شدن زمان اجراها مطرح خواهیم کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی