فراموشی جهانبخش با بوسه تاجبخش!

محدثه برهانی

رسانه نوا – بیست و پنجم شهریور ماه، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان کنسرت بابک جهانبخش شد.

بابک جهانبخش بیست و پنج شهریور در دو سانس به همت شرکت اکسیر نوین به روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی رفت و در یک کنسرت پر ترانه با مخاطبانش دیداری تازه کرد.

در این کنسرت که بهنام حکیم(گیتار) ،انوشیروان تقوی(کیبورد)، بابک ریاحی پور(گیتار بیس و سرپرست)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، رضا تاجبخش(پیانو و رهبر ارکستر)، کسری خدیور(ویالن)، مهران فرشباف(پرکاشن)، نیما حمیدی (درامز) اعضای ارکستر را تشکیل می‌دادند، بیست و سه اثر برای طرفداران اجرا شد که در نوع خود بی سابقه بوده است.

اینا یعنی عشق، چه حس خوبی، طهران، حالم خوبه، مدار بی قراری، خاص، دوست دارم، افسانه، اکسیژن، دریا، راز، صدای عشق، چشماتو وا کن، پاییز، یه ساعت فکر راحت، تصمیم، من و بارون ،شاید، تو رو دوست دارم، چی شده، خواب، برف و بی تو میمیرم قطعاتی بودند که در این شب اجرا شدند و هرکدام با استقبال حاضرین مواجه شد.

این کنسرت از کنسرت های معدود پایتخت بود که تعداد قطعات اجرا شده در آن بدون کم آوردن زمان مرز بیست عدد را رد کرد.

نکته جالب در این کنسرت بوسه رضا تاجبخش بر گونه جهانبخش بود که در ادامه سبب فراموشی قسمتی از ترانه «چشماتو وا کن» شد. سپس جهانبخش نیز در معرفی نوازندگان به شوخی با تاجبخش پرداخت و از او قول گرفت دیگر در حین اجرای ترانه او را نبوسد که سبب فراموشی متن ترانه شود.

گفتنی است این کنسرت مهمانانی ویژه‌ای نیز داشت که می‌توان از پدرام کریمی، احسان ارغوانی، محسن شیرالی، سجاد عزیزی و امیرمیلاد نیکزاد نام برد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی