ایرج: توقع همچین کنسرتی را نداشتم!

هاتف حسینی

رسانه نوا – حسین خواجه‌امیری (ایرج) بیست و هفت فروردین در ادامه تور کنسرت‌های خود، ۲ سانس در سالن کوثر قزوین روی صحنه رفت.

ایرج که بیش از ۱۵ سال از برگزاری رسمی کنسرت به دور بود سال گذشته با اجرا در شهر بندرعباس به این طلسم طولانی مدت پایان داد. وی سپس در دومین اجرای خود میزبان مخاطبان خود در جزیره کیش بود. خواجه امیری در ادامه تور خود و ۲۷ فروردین ماه در سالن کوثر شهر قزوین طی دو سانس به اجرای برنامه پرداخت.

در بخشی از اجرا استاد مهیار فیروزبخت نوازنده چیره دست ویولن به صورت افتخاری در چند قطعه، ایرج را همراهی کرد. ایرج همچنین در بخشی از اجرا ضمن ابراز رضایت از جو برگزاری این کنسرت گفت: توقع همچین کنسرتی نداشتم، از همه شما که من را حمایت کردید ممنونم.

در این کنسرت، ایرج خواجه امیری بر خلاف دو کنسرت قبل که خواننده همراه در کنار خود داشته به تنهایی کنسرت را اجرا کرد. همچنین ارکستر «آوای ایرج» به رهبری امیر فیروزبخت در این کنسرت به همراهی وی پرداختند.

گزارش ویدیویی از این کنسرت به همراه گفتگوی اختصاصی با استاد ایرج به زودی از رسانه نوا منتشر می‌شود.

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

با سلام
من ساکن قزوین هستم و کنسرت قزوین استاد رو رفتم. واقعا عالی بود و من رسما کیف کردم . همین الان هم که دارم این نظرو میذارم دارم به فایلهایی که از کنسرت ظبط کردم گوش میکنم. عالی بود و من به آرزویی که ۱۵ سال هست منتظرش بودم ۲۷ فروردین رسیدم. هر چند که موفق نشدم استاد رو ببینم و حرفی که دوست داشتم رو به استاد بگم ولی موفق شدم یکی از نوازنده های کنسرت رو ببینم و ازش خواهش کردم که تشکر منو به استاد برسونه. اینقدر داد زدم توی کنسرت الان ۵ روزه که صدام گرفته ولی رسما کف کردم چون به آرزوی ۱۵ سالم رسیدم و تونستم یه نظر استادو ببینم وقتی که داشتند با ماشین از محوطه وارد خیابون میشدن. از نویسنده این مطلب خواهش میکنم که اگه براتون امکان داره از قول من به استاد بگین که امیدوارم ۱۲۰ سال در سلامت کامل باشن و منتظر کنسرتهای بعدیشون هستم. با سپاس از گزارشتون

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی