تشویق بوندسلیگایی «روحانی» در کنسرت مهدی یراحی!

سام بورنگ

رسانه نوا –  نخستین روز خرداد ماه، مهدی یراحی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رفت.

مهدی یراحی که پس از مدت‌ها بار دیگر کنسرت خود را در برج میلاد برگزار می‌کرد، قطعه «خاک» را به عنوان نخستین اثر با ورود به استیج اجرا کرد. 

پس از اجرای این قطعه یراحی به صحبت با حاضرین و تبریک انتخابات پرداخت و گفت: برنده این انتخابات مردم هستند، مردم ما ثابت کردند که انسان‌های دموکراتیکی هستند.  مهدی یراحی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل حال خوب من، برگزاری کنسرت در این سالن است چراکه من نخستین کنسرتم را در سال ۹۲ در همین سالن برگزار کردم.

علمک، آخرین اسیر، آینه قدى، عطر تو، سرما نزدیکه، منو رها کن، نفس، آشوب و چه چیزا شنیدم قطعاتی بودند که در نخستین بخش کنسرت، اجرا شدند. پس از استراحتی کوتاه قطعاتی همچون امشبم گذشت، شال گردن، امپراطور و آخرین دفاع اجرا شدند.

مهرزاد احمدزاده، عماد لاریجانى، احسان نى زن، عظیم روحانى، اکبر شهریارى، على افلاطونى، مرتضى کریمى، حامد حمیدزاده، حامد فقیه، مجید رضاپور، امیرحسین کیان پور و مرسل وطنى نوازندگان مهدی یراحی را در این اجرا شامل می‌شدند.

از نکات قابل توجه این اجرا، معرفی عظیم روحانی بود که پس از تبریک انتخابات، مهدی یراحی با تشویق معروف به بوندسلیگایی به تاکید بر نام «روحانی» از هوادارن خواست این نام را صدا کنند.
همچنین هومن نامدارى، على تفرشى و پویان بوترابى مهمانان ویژه این کنسرت را شامل می‌شدند.

این کنسرت به همت موسسه رویال هنر و تهیه‌کنندگی مجید عبدی برگزار شد.

دیدگاه شما

1 دیدگاه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی