محمد علیزاده در بندرعباس روی صحنه رفت

محمد کمالی

 

رسانه نوا – محمد علیزاده در تازه‌ترین برنامه از تور کنسرت‌های خود، میزبان هوادارنش در بندر عباس شد.

محمد علیزاده که از نظر برگزاری کنسرت‌هایش رکوردار محسوب می‌شود و لقب پر اجراترین خواننده سال ۹۵ را یدک می‌کشد، در دوشب و سه سانس روی استیج تالار شهید آوینی بندرعباس رفت.

در ابتدا قرار بود این کنسرت در یک سانس برگزار شود، اما با استقبال مخاطبین بندرعباسی برای یک شب و دو سانس دیگر تمدید شد.

هواداران علیزاده که سالن را پر کرده بودند پس از انتظاری سی دقیقه‌ای با اجرای قطعه محبوب «جزتو»، این کنسرت را آغاز کردند.

علیزاده پس از صحبت‌های ابتدایی و خیر مقدم به مخاطبین خیلی زود به سراغ آلبوم جدیدش تحت عنوان «گفتم نرو» رفت که در این میان قطعه «بی معرفت» با استقبال پرشوری از جانب مخاطبین رو به رو شد.

در ادامه این خواننده گلچینی از محبوب ترین قطعاتش را اجرا کرد که اجرای قطعه «برگرد» شور و هیجان در سالن را به نقطه اوج خودش رساند.

علیزاده را در این کنسرت اشکان موسوی (نوازنده ویولن)، داوود اریکه (ساکسفون و فلوت)، علی پورنگهبان (نوازنده گیتاربیس)، علی شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک)، بهمن میرزازاده (بوزوکی و لیدگیتار)، داوود اریکه (ساکسفون و فلوت)، محمد شعبانی (نوازنده سازهای کوبه‌ای)، ایمان ذاکری (درامز) و اشکان صدیق‌آذر (لانچ‌پد) نوازندگانی بودند که در این کنسرت به رهبری امیرحسین اویسی (کیبورد و پیانو) همراهی می‌کردند.

در پایان محمد علیزاده از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرعباس، شرکت هنرمندان خاک جنوب با مدیریت کیومرث مرادی و محمد ناصری تهیه‌کننده کنسرت تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی