محمد علیزاده و شروع مجدد تور ایران گردی پس از کنسرت‌های استرالیا!

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت محمد علیزاده خواننده پر کار این روزهای موسیقی پاپ ۱۸ تیر ۹۶ به همت موسسه ایران گام در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، کنسرت محمد علیزاده شب گذشته درحالی برگزار شد که این خواننده پیش از این برنامه، تور کنسرت‌هایش در استرالیا را با استقبال مخاطبانش برگزار کرده بود. علیزاده در این کنسرت طبق روال دیگر اجراهایش با قطعه «برگرد» روی صحنه آمد.  در ادامه نیز قطعات برادر، این اولین باره، گاهی بخند، عشقم این روزا، بی معرفت، بی حوصله، تصمیمتو بگیر، خیلی خوشحالم، چهل درجه و بیمارم اجرا شدند و قطعه جز تو به عنوان پایان بخش این کنسرت اجرا شد.

از نکات ویژه این کنسرت نیز، اجرای قطعه تیتراژ «ماه عسل» بود که برای نخستین بار در تهران اجرا می‌شد. او که طی ماه‌های اخیر یکی از پرکارترین خواننده‌های موسیقی بوده نیم نگاهی به کسب یک رکورد برای تعداد اجراهای زنده نیز خواهد داشت و در رابطه با تعدد کنسرت‌ها گفت: خستگی ما با دیدن شما مردم از بین می‌رود و نمی‌شود از این همه کنسرت خسته شد.

امیرحسین اویسی – رهبر ارکستر، علی پورنگهبان – گیتار بیس، محمد شعبانی – پرکاشن، اشکان موسوی – ویولن، ایمان ذاکری – درامز، بهمن میرزاده – گیتار الکتریک و کیانوش علی محمدی – وکال، اعضای ارکستر محمد علیزاده را تشکیل می‌دادند.

شایان ذکر است، کنسرت محمد علیزاده به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» و شرکت ایران گام برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی