گلزار و سورپرایز نوستالژیک ۱۶ ساله!

سام بورنگ

رسانه نوا – محمدرضا گلزار شب گذشته برای دومین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت.

گلزار با اجرای قطعه «چه جوری» روی صحنه حاضر شد و پس از خواندن قطعه اول ضمن سلام و خوش آمد گویی، رو به مخاطبان گفت: امشب اتفاق‌های غافلگیر کننده بسیاری را برایتان در نظر گرفته‌ایم و میهمان‌های بسیاری داریم.

محمدرضا گلزار که رهبری ارکسترش را حامد برادران برعهده دارد، در این شب قطعاتی همچون بگو آره، کارو به اینجا رسوندی، چی شد، دلم شکست، باور کن دنیامی و… را اجرا کرد.

همچنین فرهاد مجیدی، ناصر ملک مطیعی، امیرعباس گلاب و بهنام بانی از جمله مهامانان ویژه حاضر در این کنسرت بودند.

اما اتفاق ویژه این کنسرت با اجرای قطعه «پرواز» رقم خورد؛ این قطعه که در دومین آلبوم گروه آریان منتشر شده بود، این بار پس از مدت‌ها روی صحنه درحالی اجرا شد که با نواختن موسیقی این اثر، پیام صالحی نیز روی صحنه حاضر شد و در کنار محمدرضا گلزار این قطعه را اجرا کردند.

پیام صالحی پس از اجرای این اثر گفت: زمانی گروه آریان را با یک گیتار و کلی آرزوهای رنگی تشکیل دادیم! خوشحالم که بعد از ۲۰ سال هنوز هم در کنار هم هستیم.
گلزار نیز اظهار کرد: ما گروه آریان را در سال ۱۳۷۷ تشکیل دادیم و بیش از ۱۰۰ مرتبه با هم روی صحنه رفتیم که اولین اجرا در جزیره قشم بود.

اما اجرای قطعه «روز برفی» که محمدرضا گلزار با همراهی زنده‌یاد مرتضی پاشایی خوانده بود نیز حال و هوای خاصی به سالن داد، پیش از اجرای این قطعه، گلزار از مرتضی پاشایی یادی کرد و ازمخاطبان حاضر در سالن خواست یک دقیقه سکوت کنند.

شایان ذکر است، کنسرت محمدرضا گلزار طی دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی