محسن یگانه: خیلی‌ها مخالف شاد خواندنم هستند!

هاتف حسینی

رسانه نوا – محسن یگانه دوازدهم و سیزدهم آذرماه طی ۴ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به همت شرکت آوای فروهر  میزبان مخاطبان پایتخت نشین خود بود.

یگانه ابتدا با اجرای قطعه «باور کنم» کنسرت را آغاز کرد. قطعه‌ای که پیش از این به عنوان سرآلبومی «حباب» همواره از استقبال خوبی برخوردار بوده‌است. در ادامه با اجرای قطعاتی از آلبوم‌های چهارگانه خود شبی خاطره انگیز برای مخاطبانش رقم زد. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به حاشیه و اتفاقات ویژه این کنسرت:

– اغلب قطعات با تنظیمی متفاوت از اجراهای قبلی یگانه اجرا شد، تنظیم‌هایی که مدتی‌است خود او عهده دار است. استفاده بهینه از سازها در کنار سیستم صوتی خوب سالن میلاد باعث شد مخاطبان علاوه بر شنیدن یک موسیقی با کیفیت، بتوانند به راحتی سازها را تفکیک شده بشنوند و بر خلاف برخی کنسرت‌ها در این اجرا خبری از سمپل و سیکوئنس‌ها نبود!

– یگانه پس از حدود ۱۰ سال استیج گردانی دیگر کنترل کنسرت را به طور کامل در دست دارد. علاوه بر کنترل خوب روی استیج، اجرای لایو او نیز به نسبت سال‌های پیش بسیار بهتر شده و کنترل او مخصوصاً روی نت‌های بالا به نحو چشمگیری بهبود یافته‌است.

– خواننده قطعه «وابستگی» پیش از اجرای این قطعه تازه منتشر شده گفت: از همان ابتدای کارم بسیاری مخالف ۸/۶ خواندنم بودند ولی من توجهی نکردم و تنها بر اساس روحیاتم خواندم.

– او سپس با در دست گرفتن گیتار قطعه «نشکن دلمو» را اجرا کرد. در ادامه این قطعه با توجه به استقبال خوب حضار، موسیقی قطع شد تا مخاطبانش یکصدا با او یکی از خاطره‌انگیزترین قطعاتش را اجرا کنند.

– «سکوت»، «نباشی»، «دو راهی»، «هیشکی نمی‌تونه بفهمه»، «بمون»، «دوست دارم»، «هوایی شدی»، «کویر»، «بهت قول می‌دم»، «رگ خواب» و … از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند. همچنین اعضای ارکستر یگانه را وحید قاسمی، رادین رفیع زاده، محمد زرنوش، سعید علیرضایی، محمدرضا زارعی، شایان مجیدی، میلاد پورقوه و وحید عویدی تشکیل می‌دادند.

دیدگاه شما

5 دیدگاه
پاسخ دادن

میشه بگین کجای صدای ایشون زنانه است؟

پاسخ دادن

کسی مخالف شاد خواندن نیست بلکه مخالف زنانه خواندن و از خود صدای دخترانه خارج کردن شما است .

پاسخ دادن

عزیزان من وقتی‌ از کلمه صحنه میشود به جای استیج انگلیسی استفاده کرد لطفا واژه جدید مثل استیج گردانی تولید نکیند.

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی