گروه نریمان به یاد پدر عود ایران روی صحنه رفت

سام بورنگ

رسانه نوا – گروه موسیقی نریمان به سرپرستی گلناز جمشیدی و آهنگسازی علی پژوهشگر، دومین اجرای «هم نشین دل» را با حضور اهالی موسیقی در تالار رودکی روی صحنه برد.

این مراسم که ۲۲ اریبهشت ماه در تالار رودکی برگزار شد، در دو پارت موسیقایی به اجرا درآمد که علی پژوهشگر در ابتدا به تکنوازی عود پرداخت و در ادامه گروه موسیقی نریمان قطعات «پژواک»، «خاطره» و «رقص گل ناز» را اجرا کرد.

در بخش دوم این مراسم نیز گروه نریمان به اجرای قطعات «غریبانه» تک نوازی سنتور، «رنگ رخسار»، «شاهدافلاکی» تک نوازی کمانچه، «سرخوشی»، «رموزمستی» پرداخت و در انتها نیز با اجرای قطعه «همنشین دل»، این کنسرت پایان یافت.

گروه موسیقی نریمان در سال ۸۴ به تلاش جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه هنرتهران به همت علی پژوهشگر تاسیس و به پاس سال‌ها تلاش پدر عود ایران، زنده یاد «منصور نریمان» و نکوداشت نام پرآوازه‌اش، نریمان نام گرفت و این گروه موسیقی در این سال‌ها آثار متعددی در قالب اجرای صحنه ای و آثاری صوتی و نمایشی با خوانندگان و نوازندگان به نام امروز موسیقی ایران اجرا کرده است.

گلناز جمشیدی (سرپرست)، علی پژوهشگر (آهنگساز-عود)، امیرصادقین (خواننده)، فایضه کامیاب (هم آوا)، مرجان راوندی (عود)، متین آهنگری (کمانچه)، امیرعلی رحمانی (سازهای کوبه ای) و مهیار جلالی پور (دف – سازهای کوبه‌ای) اعضای این گروه موسیقی را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی