کنسرت «امید حاجیلی» در تهران برگزار شد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، «امید حاجیلی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به دیدار دوستدارانش رفت.

در روزهایی که بسیاری از کنسرت‌ها در تهران با فروش بالایی همراه نیستند، این کنسرت چند روز پیش از اجرا تمامی بلیط‌هایش به اتمام رسید.

امید حاجیلی که همواره اجراهایش با انرژی و هیجان بالایی برگزار شده است، در حین اجرا اشاره کرد که در کنسرت‌های من باید در پایان با کف دستهای قرمز و صداهای گرفته از سالن خارج شوید.

حاجیلی در این شب قطعاتی همچون «تردست»، «دوست دارم»، «عشق منی»، «ای داد»، «برای عاشقی دیره»، «باریکلا»، «عاشقتم»، «دلبر سیاه»، «بوم بوم»، «بی اختیار»، «باغ مولوی» و … را اجرا کرد.

اعضای ارکستر امید حاجیلی که در میان خواننده‌های پاپ بیشترین تعداد نوازنده را دارا است به سرپرستی انوشیروان تربتی (نوازنده کیبورد) را حسین شریفی و مهدی گل کرمی (ترومبون)، حسن فراهانی، ارشیا والی و محمد مرتضوی (ترومپت)، آرشام غفوری (گیتار الکتریک)، مجید برومند (گیتار باس)، محسن خاش (پرکاشن)، سینا پرتوی (درامز)، آرش صمیمی (ساکسیفون)، محسن شریفیان و مسعود پهلوان (نی انبان)، وحید اسداللهی (ناقاره)، رضا اسداللهی (گارمون)، احسان عبدی پور (سورنا) و همچنین محمد ماهرویان، صابر شفیعی، آناهیتا اعتمادی، مریم کی نژاد و سمیرا ملک اعضای گروه کر به سرپرستی «مجید کمالی» را تشکیل می‌دهند.

کنسرت امید حاجیلی با همت شرکت «رویال هنر پارس» به مدیریت «مجید عبدی» و «پوریا زارع‌فرد» برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی