محمد علیزاده: دلمان را دست هر کسی نسپریم ، دل حیف است!

مدیر وبسایت

رسانه نوا – پانزدهم  و شانزدهم اردیبهشت ماه، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان «محمد علیزاده» و هواداران وی بود و این خواننده که در ابتدای ماه نیز چهار سانس کنسرت در تهران داشت بار دیگر به دلیل استقبال بالا از آن اجرا به روی صحنه رفت.

این کنسرت در حالی آغاز شد که همانند کنسرت پیشین، صحنه با سه دیوار سفید رنگ و قاب عکس‌های آویخته تزئین شده بود اما با یک تفاوت که این بار به جای عکس پدران، عکس بزرگان موسیقی هم چون ناصر عبدالهی، ایرج بسطامی و بابک بیات بر روی آن نصب شده بود.

 

پس از دقایقی تاخیر با ورود محمد علیزاده و ارکستر قطعه «خیلی برام عزیزه خاطرت» به عنوان نخستین قطعه در این شب اجرا شد.

 

علیزاده در حین اجرای این ترانه به حاضرین سلام کرد و به آن‌ها خوشامد گفت. وی در ادامه بیان کرد: “به افتخار همه «محمد» ها دست بزنید. امیدوارم هر روزتان عید باشد. فرا رسیدن عید مبعث را تبریک می‌گویم. امیدوارم امشب در کنار شما و ارکستر شب خاطره‌انگیزی داشته باشیم.”

 

«هواتو کردم»، «احساس»، «زخم»، «کجا میری»، «فکرشم نکن»، «بی حوصله»، «خیلی خوشحالم»، «قحطی گل»، «همینه که هست»، «شهرباران»، « برگرد » و «جزتو» به ترتیب از دیگر قطعاتی بودند که در این شب اجرا شدند.

 

علیزاده در بین اجرای ترانه‌هایش رو به حاضرین گفت: “دیده‌اید کسی را دوست دارید و او تصور می‌کند فردی ویژه است؟ اینطور نیست، دل آدمی است که جایی گیر می‌کند. ما در زندگی به همه چیز توجه می‌کنیم اما مواظب دل‌هایمان نیستیم. دست هر کسی نسپریم دلمان را. دل، حیف است.”

 

«سعید عباسی»، «ایمان ذاکری»، «محمد شعبانی»، «علی پورنگهبان»، «اشکان موسوی»، «بهمن میرزازاده»، «اشکان صدیق‌آذر» به سرپرستی «علی شهبازی» و رهبری «امیرحسین اویسی» نوازندگان ارکستر محمد علیزاده را تشکیل می دادند.

 

شایان ذکر است این کنسرت به همت شرکت «ایران‌گام» برگزار شد.

 

عکس ها از مونا فاضلی

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی