رضا صادقی: «یعنی درد» با یک اتفاق ویژه منتشر می‌شود

امیر فرزانه

رسانه نوا – رضا صادقی دهم فروردین ماه در برج میلاد تهران، میزبان مخاطبان خود شد.

این کنسرت که در ادامه‌ی جشنواره نوروزی برج میلاد برگزار می‌شد،  با پخش تیزر معرفی اعضای گروه مشکی پوشان آغاز شد.

رضا صادقی پس از اجرای نخستین قطعه، رو به هوادارانش گفت: سال بسیار خوبی را برای تمامی شما عزیزان آرزوم می کنم. چقدر حال خوبی به آدم دست می دهد وقتی در این سالن روی صحنه می‌رود.

صادقی در نخستین اجرای خود در سال ۱۳۹۶، آثاری از جمله مشکی رنگ عشقه، شب بارونی، چرا، روم نمیشه، یادگاری، وایستا دنیا، عاشقتم، بخند و دوستت دارم خدا را روی صحنه برد. وی در ادامه گفت: تمامی شهیدان و جانبازان بزرگوار و همچنین هنرمندانی مانند ناصر عبدالهی، بابک بیات و مرتضی پاشایی را هیچ گاه از یاد نمی‌بریم و فراموش نمی‌کنیم که آن ها حق زیادی بر گردن ما دارند و برای هنر کشورمان زحمت زیادی کشیدند. این موضوع همیشه وجود دارد که وقتی عزیزان ما از میان ما می‌روند، عزیزتر می‌شوند اما زنده یاد افشین یدالهی را به خاطر تاثیری که با کلام خود بر قلبمان گذشت، تشویق کنیم.

این خواننده موسقی پاپ در ادامه این اجرا همچنین گفت: این اجرا، آخرین کنسرت من قبل از انتشار آلبوم جدیدم با عنوان «یعنی درد» است و کنسرت بعدی با اجرای آلبوم جدید برگزار می شود. امیدوارم که آلبوم «یعنی درد» به دلتان بنشیند.

سید بهنام ابطحی به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده درامز، فاضل پیش به عنوان نوازنده گیتار کلاسیک و گیتار الکتریک، اشکان محمدیان به عنوان نوازنده کیبورد، پوریا پیرزاد به عنوان نوازنده پیانو و کیبورد، بهروزدهقانی به عنوان نوازنده گیتار باس، رامین براتی به عنوان نوازنده ترومبون، کوشان ترکاشوند به عنوان نوازنده ترمپت، مسعود نوروزی به عنوان نوازنده ویلن، سعید صارمی به عنوان نوازنده پرکاشن و رضا آذرنجات به عنوان نوازنده ساکسوفون در ارکستر خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ ساز می‌زدند.

گفتنی است، کنسرت نوروزی رضا صادقی به همت موسسه آوای هنر برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی