رضا یزدانی «دوئل در آینه» را به روی صحنه برد

سام بورنگ

رسانه نوا – شامگاه سه‌شنبه یازده خرداد، سالن میلاد نمایشگاه میزبان نخستین اجرای آلبوم «دوئل در آینه» با صدای «رضا یزدانی» بود.

اولین اجرای آلبوم دوئل در آینه با اولین اجرای رضا یزدانی در سال جدید همراه بود تا این خواننده با برنامه‌ریزی و طراحی صحنه‌‌ی متفاوتی که شامل حجم هایی با طراحی چهره رضا یزدانی و نورپردازی ویژه بود. همانند صورتی که آتش گرفته است.

با پخش کلیپی کوتاه به کارگردانی «علی اوجی»، گروه نوازنده و یزدانی به روی استیج آمدند و «هذیون» نخستین قطعه‌ای بود که در این شب اجرا شد.

در ادامه «کجا گمت کردم»، «بی غروب»، «حس تاریخ»، «کوچه ملی»، «ترانه آوانگارد»، «بلاتکلیف»، «تونل کندوان»، «طهران تهران»، «برزخ»، «کافه بهشت»، «کاشف»، «توریست» و «رادیو» از دیگر قطعات اجرا شده در این شب بودند.

در این بین اجرای سولوی نوازنده‌ها در حین اجرای برخی از قطعات با استقبال خوب حاضرین همراه می‌شد؛ همچنین اجرای قطعه‌ی «برزخ» نیز با همخوانی و تشویق مخاطبان همراه شد تا از اولین بازخوردهای مثبت آلبوم برای رضا یزدانی باشد. اجرای قطعه «طهران تهران» همانند دیگر اجراهای رضا یزدانی، با احساساتی شدن این خواننده همراه شد.

رضا یزدانی در این کنسرت که در روز جهانی بدون دخانیت برگزار می‌شد، با اشاره به این موضوع و موج فرهنگی ضد دخانیات اخیر در بین هنرمندان، وی نیز یک شیشه‌ی قلیان را به روی صحنه آورد و با قرار دادن شاخه‌ی گلی آن‌را به صورت نمادین به گلدانی تبدیل کرد.

در بین اجرا و در دقایقی که اعضای ارکستر به استراحت کوتاهی می‌پرداختند، علی اوجی (مدیر برنامه‌ی رضا یزدانی) به روی صحنه آمد و به معرفی حامیان این اجرا پرداخت و پس از آن رضا یزدانی با تغییر لباس و با قطعه طهران تهران به روی صحنه بازگشت.

اما میهمانان ویژه‌ای نیز به این کنسرت دعوت شده بودند که می‌توان از: لوریس چکناواریان، کوروش تهامی، زهرا نعمتی، لیلا برخورداری، محمدرضا رحمانیان، اشکان خطیبی، شیلا خداداد، حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، حمیدرضا صدر، مهدی ایوبی، سهیل زرین‌کلک و بهنام شهرکی نام برد.

گفتنی است طبق روال همیشگی کنسرت‌های رضا یزدانی، قطعه‌ی «خلیج فارس» به عنوان آخرین اثر و درحالی که سالن ایستاده با خواننده همخوانی می‌کردند به اجرا درآمد.

شایان ذکر است این کنسرت به همت شرکت رویال هنر پارس برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی