مردم برای تولد روزبه نعمت اللهی خواندند

سام بورنگ

رسانه نوا – ۱۷ تیر ماه و در دومین شب از جشنواره‌ی تابستانی نارنجستان، روزبه نعمت‌الهی در سالن همایش های هتل نارنجستان به روی صحنه رفت.

این کنسرت در یک سانس برگزار شد و قطعاتی همچون «مست و دیوانه»، «زمستان»، «نفس نفس»، «من که حالم خوبه»، «دریا»  و … اجرا شدند.

در حین اجرا و با فریاد تبریک تولد یکی از حاضرین، ارکستر شروع به نواختن قطعه‌ی تولدت مبارک کرد و جشن تولدی ارکسترال برای این خواننده ترتیب داده شد. سینا ذکایی نوازنده فلوت ابتدا با نواختن ملودی قطعه «تولدت مبارک» این خواننده را غافلگیر کرد و سپس دیگر اعضای ارکستر یک به یک ملودی این قطعه را نواختند. (روزبه نعمت الهی متولد ۷ تیر ۱۳۵۸ است.)

قطعه‌ی «نفس نفس» بارها از سوی حاضرین درخواست شد و این خواننده بار دیگر به اجرای آن پرداخت. همچنین قطعه «ایران» که یکی از محبوب‌ترین آثار روزبه نعمت‌الهی است به عنوان آخرین قطعه اجرا شد.

حین اجرا نعمت الهی در چند مقطع با دور کردن میکروفن از خودش، بخش هایی از قطعات محبوبش را بدون میکروفن و با همراهی بسیار خوب مردم خواند.

شایان ذکر است این کنسرت در قالب اولین جشنواره موسیقی تابستانی نارنجستان و به همت شرکت فرهنگی هنری نوای نی لبک شرقی به مدیریت علی و ایمان آقایی نسب برگزار شد.

احسان شفیعی «پرکاشن»، سینا ذکایی «فلوت»، بهروز دهقانی «گیتار باس»، پیام رونق «دیجیریدو»، آرتین بی نیاز «کیبورد»، سعید جامع «درامز»، فرهاد رستمی «گیتار»، میلاد مجذوب «گیتار الکتریک» و فرزاد کبیری «بوزوکی» اعضای ارکستر را در این شب تشکیل می‌دادند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی