نخستین حضور سیامک عباسی در جشنواره موسیقی فجر

سام بورنگ

رسانه نوا – جمعه بیست و چهار دی، دومین اجرا در بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر با کنسرت سیامک عباسی آغاز شد.

سیامک عباسی که برای نخستین بار در جشنواره فجر حضور یافته است، این اجرا را با قطعه «فرشته پاک» آغاز کرد. عباسی پس از اتمام این قطعه گفت: در این مدت کنسرت‌های زیادی برگزار کرده‌ایم اما همچنان در شروع اجرا دچار استرس می‌شوم.

در ادامه قطعات جوون تر که بودم، تن سپرده به باد، تو که نیستى، بارون، خوشبختیت آرزومه، من انتخاب شدم، دچار، دریاچه نمک، وقتى دلت شکست، شهر بارونى، عشق دورم و دلفریب اجرا شدند.

همچنین در گروه او آرین کشیشی (گیتار بیس)، مسعود کیانی (درامز)، احمد ذقاقی (کیبورد)، هادی سالاری (گیتار آکوستیک، الکتریک و نایلون)، بابک صفرنژاد (هارمونیکا) و مهران اسلامی (گیتار الکتریک، گیتار نایلون) به رهبری امیر عظیمی (پیانو، کیبورد و ویولن) حضور داشتند.

در این شب على ضیا و محمدعلى بهمنى نیز مهمانان دعوت شده به کنسرت بودند.

محمدعلی بهمنی غزلسرا و ترانه‌سرای سرشناس که به عنوان مهمان ویژه در این اجرا حاضر بود، در خصوص سیامک عباسی به رسانه نوا گفت: آثار سیامک عباسی در این روزگار و در مقایسه با کارهایی که این‌روزها می‌شنویم بسیار خوب است و خودش نیز چون شوقی چندین سال نسبت به کارش دارد، توانسته در این مدت موفق عمل کند؛ من بارها گفته‌ام که با شعرهای سیامک عباسی زندگی می‌کنم. بهمنی در ادامه افزود: اینکه سیامک عباسی خودش آثاراش را می‌نویسد از عوامل موفقیتش است و خوانندگان دیگر اگر مانند او و روزبه بمانی خوب بنویسند و بخوانند، از آنجایی که از درون خود آن را اجرا می‌کنند تاثیر گذارتر می‌شوند.

گفتنی است اجرای سیامک عباسی در نخستین روز جشنواره برگزار شد و جشنواره موسیقی فجر تا جمعه اول بهمن ماه ادامه می‌یابد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی