سیامک عباسی برای نخستین بار به روی صحنه رفت

سیامک عباسی
محدثه برهانی

رسانه نوا – ۳۰ شهریور بزرگترین اتفاق موسیقایی کشور برای سیامک عباسی و طرفدارانش رقم خورد و این خواننده پس از هفت سال سرانجام در نخستین کنسرت رسمی خود از چهره‌اش رونمایی کرد.

در ابتدای این کنسرت، اعضای گروه سیامک عباسی که متشکل از امیر عظیمی (سرپرست گروه، نوازنده ویولن، پیانو و سینتی سایزر)، آرین کشیشی(نوازنده گیتار باس)، نوید رهبر (نوازنده پیانو و سینتی سایزر)، مسعود کیانی (نوازنده درامز)، مهران اسلامی (نوازنده گیتار)، هادی سالاری (نوازنده گیتار)، سعید امینی (نوازنده گیتار) بابک صفرنژاد (نوازنده هارمونیکا) بودند، یکی پس از دیگری به روی صحنه آمدند. با ورود این نوازندگان بر صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، هیجان حضار رفته رفته افزایش می‌یافت.

گروه شروع به نواختن کرد، ملودی ترانه «فرشته پاک» به عنوان قطعه نخستین این کنسرت بر جو سالن افزود، خواننده شروع به خواندن کرد. مردم همه در انتظار بودند اما گویی خواننده قصد رخ نمایی نداشت و حاضرین با فریاد نام سیامک عباسی را صدا می‌زدند که ناگهان در مه و رنگ آمیزی های مختلف سالن سایه‌ای از خواننده دیده شد. عده‌ای از جای برخواستند و این هنرمند را تشویق کردند، عده‌ای دیگر با فریادهایشان از این هنرمند استقبال کردند.

پس از پایان اجرای قطعه اول سیامک عباسی به سلام و احوالپرسی با مخاطبانش پرداخت و در نهایت با بیان سوالی با مضمون “اصلا فکر می‌کردید این شکلی باشم؟” سالن را برای باری دیگر مملو از هیجان کرد.

پس از استقبال بالای حضار از این کنسرت و فروش تمامی بلیط ها برای این هنرمند جوان این کنسرت در تاریخ سوم مهرماه تمدید شد تا عباسی با طرفدارانش دیداری تازه کند.

در سانس های مختلف قطعات فرشته پاک، تن سپرده به باد، وقتی دلت شکست، تو که نیستی، جوون تر که بودم، بارون، دریاچه نمک، من راهیم، من انتخاب شدم، خوبه حال من، روزهای خوب، خوشبختیت آرزومه، رویایی، دچار اجرا شد. گفتنی است برخی از ترانه‌ها به درخواست مردم مجددا خوانده شد.

یاس، نیما علامه، روزبه نعمت‎الهی، بهاره رهنما، علی معلم، احسان روزبهانی، نیما رئیسی، هومن نامداری، علی انصاریان، اشکان خطیبی و هادی کاظمی بود.

شابان ذکر است این کنسرت به همت شرکت آوای هنر برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی