اشوان: هرگز غیر مجاز و ممنوع‌الکار نبوده‌ام

محدثه برهانی

رسانه نوا – بیست و دومم شهریور ماه، اشوان با همراهی رسول ترابی، نیما رمضان و آرش سعیدی در رستوران آمولای میزان، نخستین نشست رسانه‌ای خود را برگزار کرد.

در این نشست اشوان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در آغاز صحبت‌هایش گفت: خیلی‌ها می‌گویند من ممنوع‌الکار یا خواننده غیرمجازی بودم اما من این جملات را به طور کامل رد می‌کنم؛ من هرگز غیر مجاز و ممنوع الکار نبوده ام فقط تا به امروز به دلایل مختلف و البته شخصی درخواستی برای اخذ مجوز ندادم.

اشوان ادامه داد: سلیقه‎ی من در موسیقی با آن چه از من منتشر می‌شود متفاوت است، من علاقه خاصی به سبک راک و موزیک های غربی دارم اما برای جلب رضایت مخاطب به این نوع موسیقی همسو می‌شوم. البته گاها برای افزایش سطح سلیقه مردم در موسیقی، سلیقه خود را با خواسته مردم تلفیق می‎کنم.

این خواننده درخصوص برگزاری نخستین کنسرتش افزود: اولین کنسرت رسمی ام با نوازندگی نیما رمضان، آرش سعیدی، برنا شفیعی زاده، ساسان هاشمی، سعید شمس، مصطفی شعبانی و به همت شرکت آوای دوران برگزار خواهد شد. در این کنسرت ۱۲ قطعه از کارهای نوستالژیک اجرا می‌شود و تمام سعی‌مان ایجاد شبی خاطره انگیز برای طرفدارانم است.

این هنرمند در خصوص اولین آلبوم رسمی‌اش نیز گفت: اولین آلبوم رسمی من با ۱۲ آهنگ بعد از ماه صفر منتشر می شود که ۸ قطعه این آلبوم قبل از انتشار رسمی آلبوم منتشر شده است. به نظر من مهمترین مسئله در موسیقی انتخاب ترانه مناسب است و به زودی با ترانه سرایان خوب کشور نظیر ترانه مکرم ،یاحا کاشانی ،بهروز کشاورز و… همکاری خواهم داشت.

رسول ترابی مدیر شرکت آوای دوران نیز در ادامه صحبت های این هنرمند افزود: در ابتدا از همه می‌خواهم پسوندهایی نظیر ممنوع الکار و غیر مجاز را به اشوان ندهند.

ترابی ادامه داد: ملاک برگزاری کنسرت انتشار آلبوم نیست و مهمترین مسئله داشتن آهنگ‌های خوب و خاطره انگیز است که تداعی کننده خاطرات مردم باشد. خدا را شاکریم که مردم با آهنگ های اشوان همزاد پنداری کرده‌اند و مورد پسندشان واقع شده است و همین موضوع دلیل خوبی برای برگزاری کنسرت است، سند حرف‌هایم هم فروش تمامی بلیط ها در کمتر از ۲۴ساعت است. تمام تلاشمان این است که اشوان روز تولدش روی استیج بخواند و به احتمال زیاد ۴مهر ماه مجوز تمدید کنسرت‌اش را می گیریم تا برای چندمین بار اشوان با طرفدارانش دیداری تازه کند. همچنین کنسرت های شهرستان را نیز بعد از ماه صفر شروع می کنیم اما ممکن است بزودی در کرمان اجرایی داشته باشیم.

نیما رمضان، رهبر ارکستر اشوان نیز در این نشست خبر از تغییر تنظیم برخی از قطعات داد و گفت: تمام تلاشمان بر این است که تنظیم آهنگ هایی که قرار است در کنسرت اجرا کنیم را تغییر ندهیم تا برای مخاطبان تداعی خاطرات باشد. کازمان بسیار سخت و زمان برای اجرای خلاقانه کم است ضمن اینکه اجرای دقیق تنظیم های سعید شمس کار دشواری است و این موضوع بر سختی کار می‌افزاید. با این وجود تنظیم دو الی سه قطعه تغییر خواهد کرد و در این کنسرت اتفاقات خوبی را پیش رو داریم.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی