حسین نجفی: «تاثیر مثبت» برای دهه شصتی‌ها نوستالژی می‌شود

محدثه برهانی

رسانه نوا – ۳۰ شهریورماه سرای محله شهرآرا میزبان آیین رونمایی و جشن امضا آلبوم «تاثیر مثبت» با صدای «حسین نجفی» و به همت موسسه آوای مهرمیهن شد.

«تاثیر مثبت» با ترانه هایی از مه‌شاد عرب، آهنگسازی دانیال شهرتی و تهیه کنندگی مها مدبر به همت شرکت آوای مهرمیهن و به مدیریت ذکتر کیارش حسن زاده از ۲۹ شهریورماه وارد بازار موسیقی شد.

میزبانی از این نشست را حسین نجفی، مه شاد عرب ،دانیال شهرتی و دکتر کیارش حسن زاده برعهده داشتند. در این مراسم مه‌شاد عرب در خصوص نامگذاری این آلبوم گفت: از لج سختی هایی که برای انتشار این آلبوم کشیده‌ایم خواستم اسم آلبوم را تاثیر مثبت بگذارم، سختی‌هایی که می‌توان از آن‌ها برای اخذ مجوز و پخش آلبوم در بازار موسیقی یاد کرد.

عرب در خصوص ورود خوانندگان نوظهور نیز گفت: صحنه های کنسرت در حال حاضر دست افراد اندکی است و این موضوع برای جمعیت هشتادمیلیونی ایران ناخوشایند است.ما نیاز به ظهور چهره های جدیدی در عرصه موسیقی داریم. در بین خوانندگان نوظهور خیلی ها مستحق ستاره شدن و حمایت همه جانبه مردم هستند اما متاسفانه این حمایت وجود ندارد. در خواست من از حضار این است  که گاهی در دانلود کردن آهنگ‌های خوانندگان ستاره و خرید آلبوم‌های اورجینال نیم نگاه‌شان را معطوف به خوانندگان نوظهور کنند تا شاید در میان سیل عظیم خوانندگان کسی را بیابند که با توجه به استعدادشان نیاز به حمایت داشته باشند.

کیارش حسن زاده نیز در ادامه صحبت‌های مه شاد عرب خاطر نشان کرد: مشکل پخش در اغلب شرکت‌ها و برای اکثر آلبوم‌ها وجود دارد اما ما نباید فراموش کنیم که میزان درخواست مخاطب از آلبوم های اورجینال کم شده است. تمام سعی‌مان بر این بود که این آلبوم را در تمام فروشگاه های معتبر عرضه کنیم اما با فرق اینکه تعداد آلبوم های ارائه شده به این فروشگاه ها نصف شود.

حسین نجفی خواننده این اثر نیز در این نشست بیان کرد: خوشحالم که این آلبوم بالاخره منتشر شد و امیدوارم بازخورد خوبی در جامعه داشته باشد. چیزی که سبب همکاری من با یک تیم دو نفره متشکل از مه‌شاد عرب و دانیال شهرتی حس و درک متقابل است که از این تیم می گیریم و این برایم بسیار خوش آیند است.

این هنرمند در خصوص ویژگی تاثیر مثبت نسبت به باقی آلبوم های موجود در بازار موسیقی نیز گفت: این آلبوم  برای افراد متولد دهه شصت نوستالژی خواهد شد یا شاید بهتر است بگویم برای هم دوره‌هایم. اسن را به خوبی می دانم که آنها می توانند ارتباط بیشتری با این آلبوم برقرار کنند.تنظیم‌های این اثر نیز به دوره شصت نزدیک است.

این رونمایی با حضور چهره‌های سرشناسی نظیر، فلور نظری، شراره رخام، رامین راستاد،علی صالحی، هما خاکپاش، هومن سزاوار، مهتاب رخصتی ومحسن افشار و … برگزار شد.

نجفی در این نشست سه قطعه از آلبوم را لب‌خوانی کرد که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

رامین راستاد که از مهمانان ویژه این نشست بود در نقدی نسبت به این آلبوم گفت: در تلویزیونی که سیفون اخوان را تبلیغ می کنند اما آلبوم موسیقی را خیر وجود یک پوستر خوب نقش به سزایی در معرفی آلبوم خواهد داشت. آلبومی که قطعاتی از آن را گوش دادیم آلبوم خوبی بود و من از شنیدن آن لذت بردم اما سوالی که ذهن مرا درگیر کرده این است که چرا آلبومی با این کیفیت،پوستری به ضعیفی این پوستر دارد؟ پوستر برای یک اثر مهمترین چیز در جذب مخاطب است و من می توانم به شما بگویم شما تبلیغات را با این پوستر برای این آلبوم باخته اید.

کیارش حسن زاده نیز در جواب رامین راستاد گفت: چون ما تریبون تبلیغاتی‌مان در موسیقی پوستری که در سوپر مارکتها و ..نصب می‌شود است بنابراین به ناچار مجبور بر این هستیم . البته در طراحی این آلبوم دخالت ما اندک بوده و بیشتر خود خواننده و طراح دخیل بوده‌اند و در نهایت با تایید ما به چاپ رسید ‌ به امید روزی که شبکه اختصاصی موسیقی در کشور راه اندازی شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی