آلبوم «من یه خوانندم» با صدای «امیر سینکی» منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – سه‌شنبه چهارم خرداد ماه، دومین آلبوم «امیر سینکى» به نام «من یه خوانندم» منتشر و مراسم رونمایی و جشن امضای آن در بوک‌لند پالادیوم برگزار شد.

این مراسم با حضور دوست‌داران این خواننده و هنرمندانی همچون «پرستو صالحی»، «مرجانه گلچین»، «منیژه گلچین» و… همراه و پخش تیزر آلبوم آغازگر این برنامه بود.

پس از آن هر یک از میهمانان برای لحظاتی به صحبت درخصوص امیر سینکی می‌پرداختند و در این حین، منیژه گلچنین در صحبت‌های کوتاهی گفت: «من یک خواهش دارم از بچه‌هایى که وارد دنیای موسیقی می‌شوند، براى ما آن زمان موسیقی بسیار جدى بود، امیدوارم جوان‌هایی که درحال کار کردن در این فضا هستند هم بتوانند کارهای جدی منتشر کنند و کیفیت بر کمیت در آثارشان چیره شود. مردم ما عاشق موسیقى‌اند و باید از امید و عشق برایشان خواند.»

حضور دوستان و اقوام این خواننده باتوجه به ازدحام و شلوغی‌های ایجاد شده از طرف ایشان، مراسم را از حالت رونمایی و نشست رسمی کاملا دور کرده بود، همچنین اجراى مجرى مراسم نیز با اینکه سعی در صمیمی شدن بیشتر فضا با شاد کردن و تعریف لطیفه داشت، اما باعث می‌شد این برنامه بیشتر به یک شو تبدیل شود.

در ادامه نیز «امیر سینکى» درمورد آلبوم توضیحاتی ارائه و درخصوص آثار خود گفت: «١۵ سال است که به صورت حرفه‌اى می‌خوانم، ساخت این آلبوم ۴سال زمان برد که باعث شد فاصله‌ی ایجاد شده با انتشار آلبوم قبلى من ٧سال به طول بیانجامد.

«من یه خوانندم» مراحل سختى را گذرانده و من به نمایندگى از همه‌ی خواننده‌ها این آلبوم را تهیه کردم که به نوعی درد دل همه‌ی خواننده‌ها بوده است.»

در انتها نیز پایان مراسم با اجرای زنده‌ امیر سینکی و همچنین جشن امضای آلبوم همراه شد.

«من یه خوانندم» در هشت قطعه و با همکاری هنرمندانی همچون «بهادر ابراهیمی»، «امید سلیمانی»، «داوود حیدرزاده»، «پیام طونی»، «شایان کریمی» و… توسط موسسه آینه آماج هنر از روز گذشته در سراسر کشور منتشر شد.

عکس ها از مونا فاضلی

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی