انتخابات، رونمایی آلبوم خواننده پاپ را به حاشیه برد!

سام بورنگ

رسانه نوا – عصر دوشنبه ۱۸ اردیبهشت، تازه‌ترین آلبوم محمدرضا عیوضی با حضور جمعی از هنرمندان در فرهنگسرای نیاوران رونمایی شد.

«حس خوب» نام آلبوم جدید محمدرضا عیوضی است که پس از ۱۰ سال از این هنرمند منتشر شده؛ در ابتدای مراسم نماهنگ «چهار دیواری» با ترانه‌ای از روزبه بمانی و ملودی علیرضا افکاری ، برای حضار داخل سالن پخش شد.

در ادامه سعید امیر اصلانی که اجرای برنامه را برعهده داشت، نیز دقایقی درباره دوستی با محمدرضا عیوضی گفت: من محمدرضا عیوضی را تقریبا بیست سال است که می‌شناسم و خواننده مسلط و به اصطلاح شش‌دانگی است و در اجرای زنده نیز بسیار مسلط است. بین کارهای اول ایشان و این آلبوم ده سال وقفه افتاد که یک بخش آن به نابسامانی‌هایی که در موسیقی وجود دارد ، برمی‌گردد. مدیریت‌های پیاپی و غیرثابت در عرصه فرهنگی و هنری، به تمام بخش‌های فرهنگ و هنر لطمه می‌زند، به همین دلیل فرصتی برای انتشار آلبوم فراهم نشد اما خوشحال هستیم که در شرایط فعلی فرصتی فراهم آمده تا این اثر منتشر شود.

سپس محمدرضا عیوضی روی صحنه آمد و با پیانو نوازی وحید مهراد به اجرای قطعه خاطره انگیز «رنگین کمان» پرداخت. پس از اجرای این قطعه، محمدرضا عیوضی پشت تریبون آمد و ضمن خوشامدگویی به حضار در خصوص این آلبوم گفت: این آلبوم تقریبا ۴ سال به طول انجامید و شاید زمانی که این آلبوم آماده شد، حس کردیم زمان مناسبی نیست تا آلبوم را منتشر کنیم و شاید هنوز مردم کارهای دهه ۷۰  را فراموش کرده بودند؛ ما در آن زمان خواننده‌های بسیار خوبی ازجمله خشایار اعتمادی، علیرضا عصار، محمد اصفهانی، امیر کریمی، حمید حامی و… داشتیم و من احساس کردم که باید صبر و تحمل‌کنم تا موقعیت آن فراهم شود تا آلبوم را منتشر کنیم.

در ادامه ناصر چشم آذر روی صحنه آمد و ضمن صحبت درخصوص محمدرضا عیوضی، پشت پیانو نشست و دو قطعه با خوانندگی عیوضی نواخت.

محمدرضا عیوضی که چندی پیش در انتخابات شورای شهر تهران کاندید شده بود، خبر تایید صلاحیتش برای این انتخابات مهم‌ترین موضوع این برنامه شد، به نوعی که محوریت برنامه و آلبوم جدید این هنرمند را به حاشیه برد. مجریان برنامه و مهمانان بارها به کاندیدا شدن وی اشاره و می‌توان گفت تبلیغات برای این خواننده را از همین روز آغاز کردند!

امیر کریمی، رستاک حلاج، هومن جوادی، حامد حنیفی، داود رحمت الهی، نیما نکیسا و … نیز در ادامه هر کدام به صحبت‌های کوتاهی درخصوص محمدرضا عیوضی پرداختند.

از دیگر موضوعاتی که در این برنامه به چشم می‌آمد، عدم زمان برای پرسش و پاسخ خبرنگاران بود و زمانی که برای این موضوع در نظر گرفته شده بود نیز به تبلیغ برای نامزدی محمدرضا عیوضی در انتخابات صرف شد.

در پایان این مراسم نیز محمدرضا عیوضی به همراه ارکستری به سرپرستی علیرضا شمس اسکندری، به روی سن آمد و قطعات «تو رفتی عشق تنها شد» و «حس خوب» را به‌صورت زنده اجرا کرد. اجرای مجدد قطعه «رنگین‌کمان» به همراهی پیانو وحید مهراد نیز پایان‌بخش این مراسم بود که در اقدامی جالب امیر کریمی نیز به روی سن آمد و قسمتی از این قطعه را اجرا کرد که مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

علی باغفر (درامز)، علی پهلوانی (گیتار باس)، کیوان آشیان پور (گیتار)، وحید مهراد (پیانو)، علیرضا خسروی (پرکاشن)، آرزو فتحی (بک وکال)، امین جعفر زاده (بک وکال)، سمیرا ملک (بک وکال) و علیرضا شمس اسکندری (سرپرست ارکستر و نوازنده گیتار باس) اعضای ارکستر محمدرضا عیوضی را تشکیل دادند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی