آلبوم «جانان» پیروز بشردوست رونمایی شد

سام بورنگ

رسانه نوا – آیین رونمایی و جشن امضای آلبوم «جانان» تازه‌ترین ساخته‌ی «پیروز بشردوست» عصر دیروز در فروشگاه بوکلند پالادیوم برگزار شد.

این مراسم با حضور علاقه‌مندان و عوامل آلبوم آغاز شد و در ابتدای مراسم «سعید صارمی» نوازنده چیره دست پرکاشن به اجرای سولو پرداخت که با استقبال حاضرین نیز همراه شد. در ادامه پیروز بشر دوست به صحبت در خصوص آلبوم پرداخت و ضمن تشکر از عوامل آلبوم گفت: می‌خواستم موسیقی مقامی را که خیلی‌ها ممکن است نشناسند یا به آن گوش ندهند را با موسیقی الکترونیک تلفیق کنم، چرا که به نظرم از این طریق موسیقی‌ای که متعلق به پدران ما است، بیشتر شنیده خواهد شد.

در ادامه «محسن شریفیان» نوازنده مطرح نی‌انبان که در این آلبوم به عنوان خواننده یکی از قطعات حضور داشته به صحبت پرداخت و گفت: باعث افتخار من است که به عنوان یکی از اعضای موسیقی نواحی کشور در این آلبوم حضور دارم. من طرفدار موسیقی سنتی مطلق نیستم و به نظر من هم باید این تلفیق‌ها اتفاق بیافتد و خوشحالم که در این آلبوم تلفیق با موسیقی الکترونیک اتفاق افتاده است.

پس از صحبت‌های محسن شریفیان، مراسم جشن امضای آلبوم آغاز شد و علاقه‌مندان به گرفتن امضا و عکس یادگاری با پیروز بشردوست پرداختند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی