آلبوم جدید پوریا اخواص و اشکان رهبر رونمایی شد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – «سایه‌های مست»، آلبوم جدید پوریا اخواص و اشکان رهبر، روز گذشته هفدهم اسفند ماه ۱۳۹۴ در قدیمی‌ترین فروشگاه موسیقی ایرانی، «مرکز موسیقی بتهوون» رونمایی شد.

حوالی عصر روز گذشته، مرکز موسیقی بتهوون میزبان مشتاقان و هنردوستان موسیقی سنتی بود، در این میان هنرمندانی از جمله داوود آزاد، مصطفی اخواص، پژهام اخواص، سحر محمدی، علی قمصری، نوشین پاسدار، فرزام شکاری، زهرا رنج پور، سحر کمالوند حضور داشتند.

حضور هنرمندان، هنردوستان و آرامش دوست داشتنی این رونمایی حاکی از وقار، متانت و بی حاشیه بودن این هنرمندان جوان بود. با ورود علی قمصری نگاه‌ها معطوف به این اهنگساز سرشناس و پر کار شد.

این آلبوم شامل سه قطعه‌ی بی کلام و پنج قطعه‌ی با کلامِ تصنیف و آواز است. اشعار این مجموعه از سروده های احمد شاملو، شفیعی کدکنی، دیبای خسروی، جواد زهتاب و مریم آرام انتخاب شده است. قطعات این کار در دستگاه های نوا و دشتی، با نگرشی نو و شیوه‌ای خاص به اجرا در آمده است. در این اثر هنری، شروین مهاجر (کمانچه)، مهرزاد اعظمی کیا (کمانچه آلتو)، امین حیدری (عود)، نبیل یوسُف شریداوی (دف و پرکاشن کوبه ای) و سید محمد جعفر قاضی عسگر (تنبک و کوزه) به عنوان نوازنده حضور دارند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی