«باغ جنون» رضا آریایی رونمایی شد

سام بورنگ

رسانه نوا – آیین رونمایی از جدیدترین آلبوم رضا آریایی پنج‌شنبه بیست و سه شهریور در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، اجرای این برنامه را قادر طروات پور برعهده داشت و وی در ابتدا حاضرین را به دیدن کلیپی از آلبوم دعوت کرد. در ادامه محمدعلی بهمنی روی صحنه رفت و درخصوص روند تهیه آلبوم صحبت و از آهنگسازی تمجید و ابراز شگفتی کرد. وی افزود رضا آریایی برای وی جایگاه خاصی دارد، چرا که هم شعر را خوب می‌شناسد، هم موسیقی را و هم در این زمینه انتخاب های خوبی دارد. وی همچنین اضافه کرد آریایی آثاری را می آفریند که در حالت عادی قابلیت آفریده شدن و آفرینش ندارند.

در ادامه رودابه باقری و بنیامین سربندی پشت تریبون حاضر و هرکدام صحبت‌های کوتاهی درخصوص آلبوم کردند. رضا آریایی در انتها به دعوت از مجری برنامه روی صحنه رفت و ازمهدی کاظمی -مدیر برنامه، بنیامین سربندی -مشاور هنری آلبوم، عسل گودرزی -مدیر اجرایی آلبوم، پیام سوری و عکاسان پروژه -کیان صالحی و آرزو شجاعی راد تشکر ویژه کرد.

 

انتهای برنامه به اجرای رضا آریایی و رونمایی آلبوم اختصاص یافت؛ آریایی پس از صحبت‌های کوتاهی سه قطعه از آثار آلبومش را به صورت play back و یک قطعه را با نوازندگی پیانویپیام سوری برای حاضرین اجرا کرد.

شایان ذکر است، آلبوم باغ جنون به همت موسسه فرهنگی و هنری نوخسروانی باربد و تهیه کنندگی رضا اسفندیاری منتشر و روانه بازار موسیقی شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی