تجلیل بادیگارد “جنیفرلوپز” از خلبان هواپیمای تهران – یاسوج + عکس

محمدتقی فرهادپور

احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از کاپیتان حجت الله فولاد تقدیر کرد.

به گزارش افکار نیوز؛ صبح روز یکشنبه هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان در منطقه کوهستانی پادنا دچار سانحه شد و سقوط کرد.خلبان این پرواز کاپیتان حجت الله فولاد بود که از خلبان های زبده و کار کشته محسوب می شد و ۴ سال پیش یکی از پرواز های تهران – یاسوج را که در حال سقوط بود به سلامت به زمین نشاند.

پس از سقوط هواپیما تصاویر زیادی از این خلبان در فضای مجازی منتشر شد که یکی از تاثیر گذارترین آنها نماز خواندن وی در کنار هواپیما بود.

در همین زمینه احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون تصویر نماز خواند این کاپیتان فقید را در صفحه اینستاگرامش منتشر و به این نکته اشاره کرد که پرواز های بسیاری با هواپیما داشته ولی هیچکدام مانند پروازهایی که با این خلبان داشته امن و راحت نبوده است .

ایراندوست نوشت:

“این خلبان‌ ها خودشان هم شایسته عبادتند خداییش با همه پرواز‌ها بودم، ولی تیک اف و لندینگ خلبان‌ های ما رو هیچ جا ندیدم و کنترلشون حتی همین پرواز هم ردیف جلو اجساد همه سالم بود غیر از کسانی که زنده بودند و از سرما مردند و یا کسانی که هنوز زنده اند روح کاپیتان و تمامی کشته شدگان؛ و میهمانداران و گارد امنیت پرواز شاد … خلبانان ایران دمتون گرم مرسی که هستین و با ارابه‌ های مرگ‌ پرواز می کنید .”

احمد ایراندوست بازیگر

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی