خانم هنرمند: هنوز در بازیگری از خودم راضی نیستم

مینا وحید
محمدتقی فرهادپور

 مینا وحید بازیگر فیلم هایلایت گفت: مردم بازیگرانی دوست دارند که با هنجار جامعه پیش می روند و کمتر درگیر حاشیه باشند و به صورت ذاتی بازیگران با اخلاق را بیشتر می پسندند.

به گزارش افکار نیوز؛ مینا وحید بازیگر سینما که امسال با فیلم “هایلایت” در جشنواره فیلم فجر حاضر شده بود در خصوص تاثیر زندگی خانوادگی بازیگران بر حرفه آنها گفت: من به مسئله تاثیر زندگی خانوادگی بازیگران بر حرفه آنها کاملاً اخلاق گرا و سنتی نگاه می کنم و اعتقاد دارم یک بازیگر نمی تواند موفق شود مگر اینکه زندگی شخصی سالمی داشته باشد.

وی در همین راستا افزود: وجود یک همراه و همدم همچون همسر در زندگی هر فردی آرامبخش است و به نظر من بازیگران زن موفق سینما در کنار خود همراه خوبی دارند که با آنها هم فکر بوده و به رشد آنها کمک می کند.

بازیگران فیلم “کفش‌ هایم کو” درباره دلیل محبوبیت برخی بازیگران میان مردم تاکید کرد: مردم بازیگرانی دوست دارند که با هنجار جامعه پیش می روند و کمتر درگیر حاشیه باشند و به صورت ذاتی بازیگران با اخلاق را بیشتر می پسندند.

وی درباره تجربه خود در عرصه بازیگری اذعان کرد: من هنوز پنج درصد از راه بازیگری خودم را نرفته ام و هنوز از خودم راضی نیستم. خیلی سخت است که یک بازیگر از بازی خود راضی باشد.

وحید درباره دلیل حضور در فیلم هایلایت خاطرنشان کرد: بازی من در این فیلم برای من با وجود کوتاه بودن نقش چالش خوبی بود. دیگر دلیل من برای بازی در هایلایت این بود که بار دیگر بعد از حدود یکسال و نیم وقفه به سینما باز گردم.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی