ماجرای ازدواج و طلاق الهام حمیدی

سام بورنگ

رسانه نوا الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون ، در مصاحبه ای درباره ازدواج سابقش در سن پایین چنین بیان کرد.

الهام حمیدی گفت: من یک بار حدود ۱۰ سال پیش در سن پایین ازدواج کردم و بعد از مدتی از یکدیگر طلاق گرفتیم و سرانجام نگرفت.

الهام حمیدی (متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ، وی  تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته است. وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد. در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما گردید. از مجموعه‌های تلوزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت» «شوق پرواز» «مختار نامه» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد.

دیدگاه شما

6 دیدگاه
ا.
پاسخ دادن

خب طلاق گرفته تا بشه همسر یوزارسیف!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ دادن

من شخصا در هرفیلمی که ایشان باشند بخاطر علاقه ای که بنوع بازیگریش وچهره معصومی که دارند نگاه میکنم ولی از اینکه سن ۳۰سالگی را برای ازدواج پایین مطرح کردند قبول ندارم اگه زیر ۲۰ سال ازدواج کرده بودند میشد گفت حق با ایشان است ولی آدم تحصیل کرده آنهم پایتخت نشین وداخل هنرپیشگانی که مطرح بودند زندگی کرده چرا میگه در سن پایین ازدواج کردم.

پاسخ دادن

خانم حمیدی انشااله خوشبخت بشی.ولی مشکلات زندگی و توقعات بیش از حد جوانها باعث گردیده سن ازدواج چنان بالا رفته که نه تنها شما .در کل همه سن ۳۰ سالگی برا دختر را سن کم میدانند.در حالیکه تا قبل از دهه ی ۶۰خیلی از خانمها در سن ۳۰ سالگی حداقل ۴ فرزند و فرزند اولشون هم دیپلم گرفته.مگه ادمی چند سال زنده است.مگه خانمهای این دوره تا چند سالگی شانس بچه دار شدن دارند.واقعا چشم خواهریاز بدو شروعت به عرصه ی صدا و سیما جز زیباترین ها بودی.یا در انتخاب سخت گیرید و یا کسی حاضر نیست در مورد شرایط کاری شماتفاهم داشته باشه.در هر حاهر چی سن بره بالاتر انتخاب همسر سخت تر و حساستر میشه.که مبادا مثه ازدواج قبل کار به طلاق بکشه.توکل به خدا کن.خدا ی همسر ایده ال.و دو تا نی نی دوقلو نصیبت میکنه.ی دختر ی پسر.انشااله

پاسخ دادن

تو سن ۳۰سالگی ازدواج کرده وطلاق گرفته حالا میگه تو سن کم….
خیلی باحالی الهام خانم……درسته طرفدارتم ولی حرفت خیلی خنده داره…
متاسفانه این ازدواج وطلاقهای دوماهه ویک ساله شماها بدجور رو جوونها اثر گذاشته….
ببین جوونهای ما با کی ها رفتن ومیرن ۱۳بدر..

پاسخ دادن

جای دیگه مصاحبه ایشونو خوندم گفته بودن ۱۰ ساله جدا شدم

پاسخ دادن

جای دیگه مصاحبه ایشونو خوندم ایشون اونجا گفته بودن ۱۰ ساله جدا شدم

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی